Sunday, July 24, 2011

TIGI Love Peace Planet-ECO produkty do wlosow




Hej :)

W filmiku o projekcie denko mowilam Wam,ze skonczyl mi sie szampon (Seanik) z LUSH,a ze kolejna kostka(Godiva) okazala sie bublem postanowilam zakupic cos innego.






Kilka dni temu wpadlam do ROSS(brat Tj Maxx)i znalazlam ECO serie z firmy TIGI,o ktorej kilka dziewczyn juz wspomnialo na swoich blogach.
Dokladnie 3 miesiace temu widzialam juz te produkty w Tj Maxx,ale trafilam na te,ktore nie przypadly mi do gustu (zapach),a innych nie mieli.
Poczekalam troszke i znalazlam je w ROSS jeszcze taniej.
Za 3 produkty zaplacilam $10! 




Pierwsza rzecza byl oczywiscie szampon-wybralam nawilzajacy.







Dwa kolejne produkty to odzywka bez splukiwania oraz preparat na zwiekszenie objetosci.







Jestem ciekawa jak sie sprawdza- probowal ktos?:)


FUNIO TIME :)

Zeby nie bylo,ze to JA ukladam kolo niego moje gadzety. On sam sie kladzie i czeka na "drapanko"



19 comments:

  1. kocham Twojego kota :D nie boisz się obciążenia włosów odżywka bez spłukiwania i preparatem do objętości?

    ReplyDelete
  2. @merczens
    Nie,nie boje-bede stosowac albo jeden albo drugi,nigdy razem :)

    ReplyDelete
  3. no to widze za fajny zakup . xd
    --
    uuuuuuwielbiam twojego kotka . xd

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam Twojego kota! Jest cudny! :)))))))

    ReplyDelete
  5. A i w warszawskim TK Maxie też są obecnie te produkty ale za dużo wyższą cenę, coś ok. 40 zł mi się kołacze w głowie (albo źle spojrzałam)...

    ReplyDelete
  6. Właśnie parę dni temu mieli na nie promocje w Tk Maxx, kosztowały coś około 3-4 funtów. Ale nie wiem jak się sprawdzają.

    ReplyDelete
  7. korzystam z szamponu nawilżającego - REWELACJA. pięknie pachnie i NAPRAWDĘ nawilża (ma na pierwszym miejscu w składzie aloes, co też o czymś świadczy :)). myślę, że się nie zawiedziesz. ja swój szampon kupiłam w tk maxx i zapłaciłam 25 złotych.

    ReplyDelete
  8. Ten kosmetyk wygląda na fajny ..
    Jaki słodki kotek !
    Zapraszam do mnie : )

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajna cena. :)
    Słodziak z twojego kociaka. :D

    ReplyDelete
  10. Kot wymiata..
    Widzialam je w TK Maxie u siebie w UK i mialam kupic ale w ostatnej chwili zrezygnowalam...

    jak wypróbójesz daaj znac ;)

    ReplyDelete
  11. awww jaki śliczny kociak :)

    ReplyDelete
  12. fajna cenka! ale pewnie nigdy nie bedzie mi dane tego sprobowac :)

    Funio <3

    ReplyDelete
  13. Informuje o wyroznieniu :)
    http://kamilanna-to-ja.blogspot.com/2011/07/make-up-blogger-award.html

    ReplyDelete
  14. no ciekawe, a najbardziej kotka bym chciała! hehe

    ReplyDelete
  15. http://merczens.blogspot.com/2011/07/73-tag-makeup-blogger-award.html zostałaś otagowana :))))

    ReplyDelete
  16. Cudownego masz tego kota,uwielbiam jak się wpycha w kadr w trakcie filmików :D
    A te kosmetyki są czasami dostępne w Polsce w TK Maxxie,ale niestety są dośc drogie :(

    ReplyDelete
  17. Słodka kcia:)
    Dodaje do obserwowanych.
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  18. Ja używam Freak of Nature już długo, od roku jakoś i bardzo lubię. Ale nic innego nie miałam z tej serii a byłam ciekawa.

    ReplyDelete