Tuesday, March 18, 2014

Dark lip? Urban Decay Revolution lipstick "Shame"

Macie takie napady "trendowe",ze jak juz Was wezmie to nie dacie sobie spokoju,az ulegniecie pokusie i kupicie dany produkt?

Mnie trzyma juz miesiac. Jestem oczarowana ciemnymi ustami, koniec kropka. Zdaje sobie sprawe,ze zbliza sie lato, ze nie wypada, nie wszyscy lubia i latwo przsadzic,ale musialam sprobowac, no musialam!

Dzis przedstawie Wam jedna ze szminek zakupionych calkiem niedawno.
Mowa o najnowszych szminkach firmy Urban Decay o nazwei Revolution lipstick. Czy radykalnie zmienily moje zycie kosmetyczne? Hmmm..

Seria Revolution zostala przedstawiona nam pare miesiecy temu. Producent zapewnia,ze ta linia to polaczenia wszystkiego co dla naszych ust nawazniejsze i tego co sprawia,ze wygladaja dobrze. Podobno pigmenty sa ze soba tak pomieszane,ze wszystkie odcienie maja pracowac z kazdym odcieniem skory.
Sa przede wszystkim kremowa, trwale, nawilzajace i pielegnujace nasze usta. Do wyboru mamy,az 23 kolory z czego 3 sa dostepne tylko na stronie UD. Wybralam najciemniejszy,a jego nazwa to SHAME. 

2.8g kosztuje $22



Sam odcien przypomina nieco ciemniejsza sliwke/jagode.
Podton jest niebieski.
I tak, musze sie zgodzic w kwestii formuly z producentem. Jest swietna: mega kremowa, jak maslo, latwa podczas aplikacji, a takze nie wysusza ust. Nie jestem tylko pewna jej trwalosci. Tzn trzyma sie na ustach dlugo, nawet po posilkach, ale schodzi w niektrych miejscach i trzeba ja delikatnie zaaplikowac raz jeszcze. 
Jestem przekonana,ze w moje rece wpadnie jeszcze jeden kolor,ale nie moge sie zdecydowac. Ogolnie to chcialabym wiekszosc z nich, poniewaz dawno juz nie mialam w rekach dobrej szminki w dobrej cenie. Wiem,ze $22 to tez nie jest malo,ale w porownaniu do Chanel czy Tom Ford to jest jednak taniej.
Jestem naprawde pod wrazeniem. Produkt na ustach wyglada dobrze. Pigmentacja na wysokim poziomie, lekkosc, brak lepkosci, sciagania czy wysuszania daje komfort i sprawia,ze w ogole nie mysle o tym,ze mam ja na ustach.
Wykonczenie jest satynowe, nie matowe,ale tez nie blyszczykowe. 


Opakowanie jest ciezkie i dobrze wykonane. Lubie takie :) 



Co myslicie? Jestem zdecydowanie na TAK- kupilam juz kolejne dwa ciemne odcienie. Checie zobaczyc? :) 






55 comments:

  1. dawaj kolejne. Ja tam lubię ciemne usta, w dupie mam,że wiosna.

    ReplyDelete
  2. Sama nie przepadam za ciemnymi kolorami u siebie, ale Tobie bardzo pasuja :) chcemy wiecej! Super, ze opakowanie jest ciezkie, tez to lubie :)

    ReplyDelete
  3. Niesamowity odcień! Uwielbiam takie, ale kiedy pomaluje sie podobna czerwienia ( nawet jasniejsza ) na co dzien to mam wrazenie ze wszyscy sie na mnie patrza i ida najpierw moje usta a potem ja..... :)

    ReplyDelete
  4. wyglądasz zacnie i szałowo! zdecydowanie tak powinnaś się nosić :-)

    ReplyDelete
  5. Ten kolor jest dla Ciebie!! Ja też uwielbiam takie odcienie :)

    ReplyDelete
  6. Śliczny kolor;) pokaż dwa pozostałe..... ja tam uważam, że jak ktoś lubi i dobrze się czuje w mocnych ustach to co za różnica jaka pora roku;)
    ps ja mam straszną nadzieję, że UD będzie kiedyś dostępny stacjonarnie w PL ;*

    ReplyDelete
  7. Ale kolor, mega! Niestety, nie mam do takich odwagi, a podoba mi się ogromnie!

    ReplyDelete
  8. Kolor soczysty,bardzo kobiecy, prezentuje się nieźle! Podziel się Paulinko, pozostałymi dwoma:)

    ReplyDelete
  9. Jaka piekna! Pigmentacja rewelacyjna. Chetnie zobacze pozostala dwojke ;)

    ReplyDelete
  10. wyglądasz bosko!
    napisz tylko jaki produkt tak uwidocznił meszek na Twojej twarzy? wyglądasz troszkę jak brzoskwinka:)

    ReplyDelete
  11. i do tak ciemnych ust zrobiłabym ciut ciemniejsze brwi, bo reszta twarzy wygląda trochę "blado" przy tych ustach
    zobaczcie, że modelka na reklamie też ma mocno pomalowane brwi

    ReplyDelete
  12. Ciemne kolory rządzą! Nie ważne, jaka jest pora roku, dla mnie zawsze są super :> A ten kolor jest bajeczny!

    ReplyDelete
  13. Mnie ostatnio też nosi na ciemne pomadki. Jednak, póki co, jeszcze się nie zdecydowałam. .. śliczny kolor sobie wybrałaś. Czekam aż pokażesz kolejne ;-)

    ReplyDelete
  14. Piękny kolor, wygląda świetnie!! Bardzo Ci pasuje

    ReplyDelete
  15. tez takie lubie i tez za mna chodza czasami jakies produkty az sie skusze i kupie.bardzo Ci pasuje ten kolor. Piekny jest.

    ReplyDelete
  16. Chcemy zobaczyć:-) Ten buraczek fajny, Tobie pasują takie kolory w wersji hard :D

    ReplyDelete
  17. Ale pięknota! uwielbiam takie ciemne kolory! :)

    ReplyDelete
  18. Szałowy kolor :). Lubię takie, ale raczej zimą i jesienią :)

    ReplyDelete
  19. bardzo Ci pasuje ;)) sama tez lubie takie kolory!!! ;-)

    ReplyDelete
  20. Kocham tą serię pomadek i mam już dwie :) Native i Naked2. Są wspaniałe! :) A na Shame mam już ochotę od dłuższego czasu, może się w końcu skuszę :)

    ReplyDelete
  21. O rany jak nie Ty, piękna sweet focia :-)

    ReplyDelete
  22. Tak tak, dawaj kolejne :)
    Piękna śliwka, bardzo Ci pasuje. Ja nigdy nie miałam tak ciemnej szminki ale z chęcią bym spróbowała. Może się na jakąś pokuszę :)

    ReplyDelete
  23. cudnie Ci! aż zazdroszczę trochę, bo sama wyglądam kiepsko w tak ciemnych odcieniach.. a one dodają takiego pazura :)

    poka poka kolejne :D

    ReplyDelete
  24. Pięknie wygląda u Ciebie :) Nie wiem czy do mnie by pasował taki odcień, muszę kiedyś spróbować:)

    ReplyDelete
  25. o Wow świetny odcień czegoś takiego szukałam :))

    ReplyDelete
  26. Super! Bardzo mi się podoba i świetnie do Ciebie pasuje :)

    ReplyDelete
  27. Kolor genialny. Świetnie pasuje do Ciebie. Pokaż dwa nastepne, chyba sama się skusze!

    ReplyDelete
  28. przyznaje się, że ostatnio też mam chrapkę na taki ciemny kolor, po mimo słonecznych dni i wszelkich innych objawów wiosny, ale szczęśliwie pomadkę można nałożyć, a za jakiś czas zmyć, nie pozostaje na zawsze, tak więc czemu by się nie zabawić kolorem, twój jest świetny!

    ReplyDelete
  29. kolor mega! bardzo Tobie pasuje :) .. rzeczywiście piękne satynowe wykończenie .. ale fakt.. kolor dla odważnych ;)

    ReplyDelete
  30. Beznadzieja. Masz tak cienkie i waskie usta, ze ta szminka wyglada jak przecinek w twarzy trupa. I te wlosy na calej twarzy.. zrob cos z tym. Kup sobie jakis laserek albo zbadaj hormony. Zadna szminka ci nie pomoze. Ble.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam sie w 100%! Przypominasz mi ta swinie z Krola Lwa- Pumbe :0)
      Hehe

      Delete
    2. moglbys/moglabys sie juz nie wypowiadac jak masz po chamsku gadac

      Delete
  31. świetnie ! super do Ciebie pasuje ! :)

    ReplyDelete
  32. Pasuje Ci ten kolor i podkresla kolor oczu. Bardzo lubie takie makijaze z bardzo podkreslonymi ustami :) Wiecej szminek byloby super. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  33. Widziałam na ustach tę z Makeup Forever i ta chyba bardziej mi się widzi :)

    ReplyDelete
  34. Za mną chodzi fioletowa pomadka :):)
    Twoja pięknie podbija kolor Twojej tęczówki! Rewelacyjnie wyglądasz :*

    ReplyDelete
  35. Również na tak, ale nie na mnie :))

    ReplyDelete
  36. Szminka fajna. Aczkolwiek jasne kolory powiekszaja usta a ciemne pomniejszaja i nistety nie da sie nicporadzic, ale jak sie Tobie tak podoba to walic zasady.

    ReplyDelete
  37. Pokazuj odcienie, bardzo chetnie kupilabym jakas pomadke z UD

    ReplyDelete
  38. kolor świetny. Pasuje Ci :) Ja osobiście uwielbiam takie ciemne <3

    ReplyDelete
  39. Kiedy do nas wrócisz z nowymi filmikami i postami? Uwielbiałam Cię oglądać !

    ReplyDelete
  40. Witaj Paulinko, kiedy nowe posty i nowości kosmetyczne? Bardzo fajny blog, gratuluje pomysłu i pozdrawiam z budapesztu

    ReplyDelete
  41. odważna pomadka, kolor świetny!

    ReplyDelete
  42. Kurczę, gdzie zniknęłaś na tyle miesięcy? :( Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko w porządku i że jeszcze do nas wrócisz. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  43. привет! помогите советом, ищу где можно купить стол для маникюра б у, педикюрное кресло гидравлика и массажный стол для тайского массажа? работаю администртором в салоне красоты, директор попросила найти, а я не знаю где купить)

    ReplyDelete