Friday, May 13, 2011

Bubel? Milosc? Bubel? Milosc?


Laura Mercier Oil Free Tinted Moisturizer SPF20   

   Dosc dlugo zwlekalam z recenzja tego kremu,ale mialam pewne watpliowsci. Dopiero po kilku tygodniach doszlo do mnie co tak naprawde mi przeszkadza w tym produkcie.
Zaczne moze od tego,ze byl moim ulubiencem. Przeszlam przez kilka tubek probek (15ml) oraz jedna 50ml,ktora skonczyla mi sie jakis czas temu. Zakupilam wiec kolejna i tu pojawil sie problem.


Jak same wiecie bylam w fazie testowania roznych podkladow,dlatego tez bylam pewna,ze to co sie stalo z moja cera dwa tygodnie temu bylo tego powodem. Ktoregos pieknego dnia wyspalo mnie totalnie. Broda,czolo no i przede wszystkim moje pory wygladaly jakby mnie ktos pacnal w glowe,a one sie wysypaly na moim nosie. Totalny ARMAGEDON


Zaczelam po kolei odkladac podklady,ktorych uzywalam,a o kremie Laura Mercier nawet nie pomyslalam. BLAD,wielki blad..
Powodem tego wysypu byl wlasnie on.  Dziwne? Niby Oil Free? Sratatataa


Otoz owy krem zawiera w sobie bardzo szkodliwy skladnik. A mianowicie Ethylhexyl Palmitate, ktory znany jest z zapychania. Pochodzi z rodziny  Fatty acids and derivatives. Najdziwniejsze jest to,ze mam kilka podkladow z tym skladnikiem i nic sie nie dzieje. 






   Zawiodlam sie strasznie.. W swoich filmikach wspominalam o tym jak bardzo go lubie,a tu taki bubel. Wrocilam do niego raz jeszcze po moim wyspie (3 dni temu) i niestety,ale ZNOWU mam na brodzie armagedon.


Przejde moze do malej prezentacji samego kremu..










Cena? Dosc drogi,bo za 50ml musimy zaplacic,az $42 co na samym poczatku wydawalo mi sie OK,gdyz byl jednym z lepszych kremow. Natomiast biorac pod uwage fakt,iz nie jest to podklad,cena moze wydawac sie bardzo wysoka. Z drugiej strony dostajemy,az 50ml,gdzie  wiekszosc podkladow ma 30ml.


Opakowanie? jest super.  Z tubki wyciskamy tylu produktu ile jest nam potrzebne. Nic wiecej sie nie wylewa.
Tubka jest miekka.


Konsystencja?  tutaj pojawia sie problem. Jest dosc gesta i trzeba dobrze wszystko rozetrzec. 
Do aplikacji uzywam skunksa,a rozcieram flat topem. Jezeli ktos ma cere sucha do mieszanej to wolalabym isc za normalna wersja tego kremu,poniewaz konsystencja jest o wiele lepsza.


Krycie? Jest wysokie,ale nie zakryje nam powaznych prycholi. Pieknie wyrownuje koloryt,ale pryszcze i tak trzeba zakryc korektorem. Idealny dla osob bez przyjaciol na buzi.
Plusem jest tez to,ze nie widac go w ogole:)
Uzywalam go wtedy kiedy buzie mialam dosc "opanowana",ze tak powiem i wtedy bylam mocno zadowolona. Bylo lepsze niz krycie niejednego podkladu.
A przy tym myslalam,ze tez zdrowsze. 
Fakt faktem nie czulam sie zapchana. Krem byl bardzo lekki na buzi,ale swoje i tak zrobil :(


Wykoczenie? Trzeba przypudrowac jesli ma sie cere tlusta.  Nie jest to wykonczenie matowe.  Mozemy wygladac jakby nam ktos buzie maslem wysmarowal ;)
Ale z pudrem wyglada nieziemsko.


Trwalosc? nie wiecej jak 4 godziny w moim przypadku.




Sumujac.. Moja milosc okazalas sie BANDYTA :(






5 comments:

  1. Zanim go kupiłam sprawdzalam wlasnie sklad pod wzgledem zapychania ale zdecydowalam ze zaryzykuje. Mialam pare probek i bylo ok. Uzywam go od 2 mcy, glownie w weekendy i "lepsze dni" skory i jak na razie jest ok ale jak nagle dostane wysypu to wezme go pod lupe.

    ReplyDelete
  2. U mnie wysyp pojawil sie po drugiej tubce (50ml),a wczesniej nic. Obserwowalam moja cere i czegos takiego jeszcze nie widzialam. Az mnie policzek boli od jednego pryszcza :(

    ReplyDelete
  3. have heard a lot of good things about this foundation!!! and love your make in the image above!

    ReplyDelete
  4. Nigdy nie miałam tego kremu koloryzującego ale kusił mnie strasznie

    ReplyDelete
  5. a już miałam go kupić chyba się wstrzymam zapchane pory to złe pory xD

    ReplyDelete