Wednesday, April 4, 2012

Pojedynek pedzli: Hakuro H56 VS Real Techniques Brush Blush

Jakis czas temu firma Hakuro wyszla z nowymi pedzlami,ktore wpadly w moje rece. Jednym z nich bylo "jajo" czyli H56,ktory wydawal mi sie podobny do pedzle Real Techniques "Blush Brush"-mylilam sie :)
O RT Blush Brush pisalam w listopadzie 2011,wtedy byl w stanie nienaruszonym,dzis jestes inaczej.

Obu pedzli uzywalam tylko i wylacznie do aplikacji rozu. Nie poszlo z bronzerem,ani z pudrem-po prostu nie odpowiadal mi ksztalt.











Sumujac: Pedzle roznia sie w dzialaniu o cale 99%,a podobne sa tylko ksztaltem. Jeden drugiego nie moglby zastapic,ale z drugiej strony-nie sa mam oba potrzebne.
Na chwile obecna,po dlugich testach (z bolem serca) wybralabym pedzel Hakuro.
Dlaczego z bolem? a ,bo jajko z RT bylo moim ulubiencem i faktycznie,przez pierwsze miesiace pedzel byl dobry,natomiast po jakims czasie jakosc tego pedzla "zgubila sie".

Jestem pod duzym wrazeniem nowosci z jakimi wychodzi firma hakuro,jakosci i precyzji,a takze niskich cen.
Nie,nie jest to post reklamowy-ot tak, moje przemyslenia wzgledem innych firm na rynku.


Wiem,wiem-tabela mi nie wyszla,ale takie jest zycie:D

69 comments:

  1. Haruko jakoś tak ciekawiej wygląda (nie wiem czym do końca się sugeruję ;)), za to w RT chętnie maczałabym nosa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tez maczalam,ale ksztalt mnie denerwowal:D

      Delete
  2. fantastyczne porownanie, dziekuje Ci bardzo :)

    ReplyDelete
  3. Jaki profesjonalny post !! :D
    Szkoda, że mam limit na nowe pędzle :/

    ReplyDelete
  4. hehe, podesle recenzje kolezance, albo lepiej nie.. ostatnio zamowila pedzel z RT a mowilam jej zeby sie wstrzymała:P

    ReplyDelete
  5. jak mam się skusić to wolę Hakuro, bo łątwiej go dla mnie dostać ale pędzle RT mnie intrygują też :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie na odwrot,latwiej dostepne RT,a coraz mniej mnie kreca;)

      Delete
  6. Dzięki wielkie za tą recenzję!! Jesteś mega wielka ;))))
    Ja właśnie kupiłam pędzel do pudru z RT mam nadzieję, że mnie nie rozczaruje, wczesniej używałam pędzla z Estee Lauder przez prawie 3 lata i nadal jest dobry... zobaczymy jak będzie się ten nowy cudak sprawował ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a dziekuje:) ja niektore pedzle mam juz 5 lat;)

      Delete
  7. Nie dawno kupiłam swój pierwszy pędzel Hakuro, liczę na większą kolekcję w przyszłości ;)

    ReplyDelete
  8. Jakie porządne porównanie, szacuneczek maleńka;)

    ReplyDelete
  9. No i doczekałam się tego wiekopomnego wpisu - DZIĘKUJĘ :*

    Ostudziłaś mój zapał. Wychodzi na to, że pod nosem produkują lepsze produkty i nie ma potrzeby sprowadzania z USA pędzli RT. Choć kształtem bardziej mi się podoba jajko...

    Czuję się lżejsza na duchu hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ma za co-wybacz,ze tak dlugo:)

      Jezeli blizej macie Hakuro i to na dodatek dobry pedzel to jestem za kupnem drugiego,ale tez z drugiej strony-one inaczej "dzialaja"- zalezy od preferencji:)

      Delete
  10. O ja pierniczę, jakie dobre porównanie! Jak tylko mój portfel złapie oddech po Maestro, to powęszę u Hakuro :>

    ReplyDelete
  11. serwus!

    świetne, konkretne porównanie ...tylko cholera ja juz kupiłam RT..bo sie nie mogłam doczekać...echh...

    w PL można dostać RT co najmniej w dwóch miejscach, tj na everydaymakeup.pl lub alledrogeria.pl Niestety tam, nie ma jeszcze tych nowosci RT które Paulina ma w sklepiku

    natomiast jeżeli chodzi o samo wykonanie pędzli RT i Hakuro to mam wrażenie że dłuższa skuwka RT ułatwia płukanie pędzla pod kranem, nie trzeba tak uważać jak w przypadku HAkuro, żeby woda dostała się za ta metalową część w której znajduje sie włosie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przez pierwsze miesiace bedzie naprawde zadowolona -ja bylam:) to byl jeden z ulubionych pedzli w mojej kolekcji,ale sie popsul ;)

      Moze nie tyle co dluzsza skuwka,a aluminiowa-nie boje sie,ze sie rozklei:)

      Delete
    2. znaczy się, że nie pozostaje mi nic innego jak niecnie wykorzystać jajo-RT a potem rzucić się na rodzimą produkcję :) zawsze to jakiś plan...no chyba że nie wytrzymam i kupie niebawem....oj te pokusy, zachcianki...

      kłaniam się nisko w pas, tym czasem....

      Delete
  12. Napracowałaś się przy tym porównaniu :)

    ReplyDelete
  13. Albo chcialas byc profesjonalna albo... sie nudzilas :)

    ReplyDelete
  14. Podoba mi się ta forma tabelki- ja niestety mam problem z ich sporządzaniem, bo robię tak rozwlekłe punkty...
    Zaciekawiłaś mnie tym Hakuro. Tylko to 10 godzin schnięcia mnie przeraża :D:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. te 10 godzin schnięcia nie jest straszne ;) ja mam z Hakuro inne np h55 i on podobnie schnie, najłatwiej wyprać je wieczorem i rano już są suche :)

      Delete
    2. a to nie problem-myje wieczorem i rano pedzel jest ok:)

      Delete
  15. Paulina, ta forma recenzji jest bardzo czytelna i widać, że profesjonalnie podeszłaś do tematu. Kawał świetnej roboty :)

    ReplyDelete
  16. Teraz przez Ciebie :D , a właściwie dzięki Tobie wiem już na jaki pędzel odkładać kaskę :):):)
    Buziaki,
    N.:)

    ReplyDelete
  17. Byłam strasznie napalona na pędzle RT - ostudziłaś mój zapał i chyba kupię Hakuro bo tańszy i łatwiej dostępny :)

    Recenzja świetna - wszystko przejrzyście i bardzo czytelnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W swojej kolekcji mialam tylko dwa pedzle RT (kilka dni temu dokupilam trzeci) i musze powiedziec,ze z czasem one po prostu traca na jakosci.

      Delete
  18. dzis Matki Boskiej Pienieznej [czytaj - wyplata] wiec ktoooo wie czy pedzel z hakuro nie znajdzie sie w moim pedzlowym zbiorze! ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Babo,nie moge znalezc Twojego maila-musze wpasc na blogu i ukrasc:D

      Delete
    2. oj tak wypłata to dobry argument na zakup czegoś nowego:D ja się chyba zdecyduje na hakuro:D

      Delete
  19. Gdyby tabela była tekstowa łatwiej byłoby na Ciebie wpaść na Google :D. Ale tak poza tym ciekawe porównanie :). Fajnie, że polskie marki potrafią zrobić coś naprawdę dobrego :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. co to jest tabela tekstowa:D

      Nie nie,zartuje;) Czasu nie bylo ;)

      Delete
  20. kuszą te pędzle Hakuro... oj kusząąą..
    ale moje wewnętrzne skąpstwo mówi "jeszcze nie terazz, odkładaj na wakacje.."

    ReplyDelete
  21. Super recenzja :) ja mam z hakuro flat topa i round topa i oba uwielbiam do podkładu, na pedzle RT czaje się od jakiegoś czasu ale chyba sobie dam spokoj...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje:)

      To zalezy na co masz ochote. Ja np w zestawach nic ciekawego (dla siebie) nie znalazlam oporcz jednego pedzla,ale nie bede placic za zestaw,a uzywac tylko jeden pedzel ;)

      Delete
  22. świetne porównanie! i dziękuję bardzo kochana bo rozwiałaś moje wątpliwości i już wiem który pędzel wybiorę bo się pomiędzy tymi dwoma właśnie zastanawiałam :)

    ReplyDelete
  23. Hmm, a ja kiedyś zraziłam się do Hakuro i mi nie minęło. Może mnie ktoś wyprowadzi w błędu? Wszędzie czytam, że to polska firma. Gdzie to jest napisane? Gdzie znaleźć jakiekolwiek dane o producencie tych pędzli? Wyglądają identycznie jak chińskie pędzle ściągane kontenerami, na których każdy może sobie nadrukować jaką tylko nazwę chce przy zamówieniu odpowiednio dużej ilości. Ja się zniechęciłam, bo lubię wiedzieć co kupuję, a moje poszukiwania spełzły na niczym niestety...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie jestem pewna,o ktorych "chinskich" pedzlach mowisz,bo ja przeszukalam pol ebay i zadne nie przypominaly mi ksztaltem Hakuro i przestalam weszyc;)
      Spotkalam sie oczywiscie z "szablonami" czyli gotowymi pedzlami z Coastal Scents,ale nawet na Crown Brush (gdzie maja wiekszosc szablonowych pedzli) nie moglam znalezc nic podobnego do Hakuro. A Ty widzialas?:)

      Delete
  24. Ja osobiście jestem fanka pędzli Hakuro, są bardzo tanie i jednocześnie bardzo dobrze wykonane, przede wszystkim włosie nie wypada. Ale na pędzle RT również mam chrapkę ;) pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  25. a kto nie jest:D ja to juz nie pamietam na jakim jestem hahaha:D

    ReplyDelete
  26. a słyszałaś może o pędzlach LancrOne?

    ReplyDelete
  27. Ja z RT nic nie mam, głównie przez wzgląd na dostępność... Pędzelki Hakuro natomiast baardzo lubię. Nic się z nimi nie dzieje, cały czas są miękkie i przyjemne w użytkowaniu. H56 nie mam, ale jego starszego brata H54 używam namiętnie do podkładu:) super recenzja

    ReplyDelete
  28. no no profesjonalnie z tą tabelką :)

    ReplyDelete
  29. ja tak z innej paki
    używalaś moze BB kremu Clinique jak tak to jaka jest Twoja opinia ?

    ReplyDelete
  30. Paula, jesteś obłędna :) Tylko ty tak krótko, konkretnie i na temat potrafisz zrecenzować jakąś rzecz :) zayebista jesteś, dziełczyno ! :)
    Mam 3 sprawy, bo jakżeby tak z pustymi rękoma na blog przychodzić ;)
    a) wiesz, że znikają ci zdjęcia z początku bloga? w niektórych notkach pokazuje się czarne tło i wykrzyknik w trójkącie. Będziesz wstawiać zdjęcia jeszcze raz?
    b) Moja droga, czy napiszesz nam posta na blogu, jak wyglądają święta wielkanocne w USA ? :)
    chociaż krótko ;) bardzo, bardzo proszę :)
    c) i na końcu, najważniejsze :D Wesołych Świąt Paulinko, zdrowia i spokoju :) Pozdrowienia dla mamy i Funia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. AAA dziekuje bardzo:)))

      a) brakuje mi miejsca i musialam pokasowac troszke:(

      b) juz napisalam:P

      c) Wzajemnie i dziekuje:)

      Delete
  31. Na początek, hejka! Mój pierwszy komentarz u Ciebie, ale śledzę już dłuższy czas jutuba i Twego bloga od niedawna i skoro albo się kocha albo nienawidzi to ja muszę chyba to pierwsze :D

    A w temacie to kurka, napaliłam się na te pędzle RT jak Arab na kurs pilotażu (bez obrazy dla Arabów ;))a tu widzę że hakuro i lepiej dla mnie dostępne i cena lepsza i że dają radę :) Kompletuję powoli kolekcję (po zakupie nieszczęsnego kompletu z lancrone, co za bzdura, teraz już wiem że lepiej pędzle pojedynczo kupować) no i chyba się skuszę na hakuro właśnie :)

    ReplyDelete
  32. Czesc właśnie odkryłam Twojego bloga i bardzo mi się podoba;) jeśli chodzi o hakerów to bardzo je lubie i mimo tego że mam dopiero ich 3 pędzle to myślę że dokupie jeszcze z 3;) dodaje do obserwowanych;)

    ReplyDelete
  33. Hi,
    I hope you can answer my question.
    Which brush is more dense? I'm looking for a fluffy blush brush that picks up enough colour and is also good for blending the colour. The Hakuro brush kinda looks dense (dense like a buffing/kabuki brush) and I don't know if it's like that, because I can't understand Polnish.
    Hope you can help me. Thanks!

    ReplyDelete
  34. mnie interesuje jakosc pędzla RT do nakladania podkladu czy warto kupic>

    ReplyDelete
  35. Kochana a masz może więcej HAKURaków?
    chcę usilnie kupić dobre pędzle, nie gubiące włosia- do pudru, różu i do podkładu
    mogłabyś jakieś polecić?

    ReplyDelete
  36. GENIALNE porównanie, w końcu znalazłam coś co rozwiało moje wszelkie wątpliwości :)

    ReplyDelete
  37. Fajne porównanie. Lubie pędzle RT. własnie sie zastanawiam nad zakupem jajka.
    Kusi mnie też jajko z MAC, bo ostatnio kupuje ich pedzle.
    Ale nie wiem czy mam ochotę dac 200,00 za pędzel.

    ReplyDelete