Sunday, August 25, 2013

Jesienna kolekcja Bath and Body Works

Skusilam sie i wcale nie zaluje. Otoz kilka dni temu otrzymalam email od BBW z ich nowa kolekcja jesienna i gdyby nie to,ze jestem kompletnym "zassysaczem" jesli chodzi o zapachy zwiazane z ta pora roku to w ogole bym na niego nie zwrocila uwagi,wyslala do folderu SPAM i zapomniala o calej sprawie :P
Ale jak przeczytalam,ze maja pojawic sie mieszanki zapachow,po ktorych autentycznie zachcialo mi sie jesc to poleglam. Ale dobrze mi z tym- lubie ladnie pachniec i lubie jak w moim domu ladnie pachnie- obronilam sie juz? :D



Nuty zapachowe takie jak: cieple jablka, szarlotka, dynia, wanilia, kawa ze smietanka, latte, placek z borowka amerykanska, pieczone jablko, pieczony paczek - jest jeszcze ktos kto nie zglodnial? 
Oczywscie jak to ja i moja mania kupowania zeli peelingujacych z BBW postanowilam kupic cala kolekcje. ALE, ale, ale sprawdzilam swoje zapachy i niestety(bardzo stety) mam jeszcze 4 butelki z poprzedniej/letniej kolekcji i szkoda mi bylo brac na zas. Pewnie Was zdziwie,ale musialam sie czyms pocieszyc i wybralam SWIECZKI- tak, nie jestem fanka tych swieczek,poniewaz na te zapachy,ktore mialam nigdy w zyciu nie wydalabym $20 za sloik. Byly bezplciowe, slabe i szybko sie ulatnialy. Babeczka w BBW powiedziala mi,ze swiece jesienne sa ich absolutnymi bestsellerami kazdego roku, pod wzgledem jakosci zapachu. Jako,ze mieli akurat promocje wstepna,ktora trwa do dzis: 2 swieczki za $22, pomyslalam sobie "biore". I tu pojawil sie blad,bo zanim przeszlam nosem po 4 zapachach,myslalam,ze zemdleje od mieszanki. Zapachy piekne, intensywne, ciekawe kompozycje. Ciezko bylo sie zdecydowac,ale udalo sie. 
Dodam,ze od wczoraj pale juz jedna swiece i niestety musze powiedziec,ze zapach jest bardzo intensywny,ale swieca pali sie bardzo szybko w porownaniu np do Yankee Candle. Nie wiem dlaczego tak sie dzieje,ale wlasnie dlatego nigdy nie zaplace za BBW pelnej ceny. Ja chyba ogolnie wole woski,ale na zapach swiec BBW,ktore kupilam wczoraj-narzekac nie moge. Tylko te szybkie spalanie? 



Zapach paczka z jablkiem i cynamonem- no zabojca! Slodki,ale nie jest przeslodzony. Cieply i pyszny :)


A tu dynia z jablkiem. Intensywny i moze byc dla niektorych za slodki. Wchodzac do mojego salonu mam wrazenie,ze weszlam do sadu z milionem jablek na okolo. Zapach cieplej szarlotki prosto z pieca.


Nie mogloby zabraknac zeli antybakteryjnych z jesiennej kolekcji. 
Krem z dyni/ dynia ze smiatanka?
Muffinka dyniowa
Karmelowe latte
Cynamon z dynia



Uwielbiam jesien. Juz nie moge sie doczekac zmiany pogody, deszczy, zapachu lisci na ziemi. 
Ahh:)

42 comments:

  1. ja już się nauczyłam żeby kasować maile od BBW zanim je otworzę :) lol
    świetne mają jesienne zapachy, to trzeba przyznać- tak jak babeczka w sklepie mówiła- najbardziej intensywne o tej porze roku
    mam jeszcze niewielki zapas rzeczy z BBW i nie zanosi się u mnie na zakupy ;)

    z jesiennych zapachów widziałam ostatnio w Walmarcie nową kolekcję wosków :D rewelacyjne zapachy ScentSationals (dynia, jabłka, liście, ciasta i babeczki, cynamon, przyprawy, cider itp)

    też ie mogę doczekać się jesieni.. tęsknię strasznie za ciapą, chlapą i lśćmi w parku :( taką najprawdziwszą polską pogodą..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie pisz tak. Prawdziwa polska jesień jest ciepła, złota, z pięknymi, kolorowymi liśćmi. Od lat mamy takie przynajmniej 10-14 dni podczas jesieni, a to sporo :) Można się nacieszyć :)

      Delete
    2. ale ja naprawdę za szaro-burą chlapą i ciapą deszczową tęsknię ;)
      oczywiście za Złotą Polską Jesienią też ;) i za kolorowymi liśćmi.. i kasztanami i jarzębiną ^^ i grzybami..

      Delete
  2. jesień wszędzie wchodzi z butami :P
    nie podoba mi się to

    ReplyDelete
  3. dobrze, że nie mam po drodze do BBW! Mój portfel by wyłysiał

    ReplyDelete
  4. Na szczęście nie mam pod ręką B&BW. Za to uwielbiam woski YC, mam ich całe pudełko i sobie palę w zależności od nastroju. Miałam mydełko w piance z B&BW (w zasadzie mam jeszcze odrobinę), bardzo je lubiłam, ale nie kupię nowego bo po 1. nie mam sklepu niedaleko, najbliższy jest w Wawie, a po 2. 29 zł za mydło to jednak spora przesada. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  5. Jak to czytam to mam język do pasa a dostęp do tych cudów zerowy. Może to i dobrze bo pewnie bym te świece zeżarła

    ReplyDelete
  6. Paulinko;) Snilas mi sie dzis w nocY..Juzu, ze odwiedzilas mnie i oczywiscie gadalysmy o kosmytykach;) ihihihi Pozdrawiam i milo bylo!

    ReplyDelete
  7. Wszystko bym sobie przygarnela ;)

    ReplyDelete
  8. Boszzzzz Kobieto, ja się głodna zrobiłam czytając ten post :-)

    ReplyDelete
  9. Mmm, ta świeca z pączkiem wygląda cudnie :D
    Dobrze i nie dobrze, że nie ma u mnie Bath&Body Works ;)

    ReplyDelete
  10. o rety jak pysznie brzmią te nazwy żeli *.* widzę tam karmel, to już jestem sprzedana :D
    świeczek BBW nigdy nie miałam, zatrzymałam się na YC ;)

    ReplyDelete
  11. jakie cudne zapachy. mam nadzieję, że w Polsce będą te same albo chociaż większość.

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam jesienne zapachy! Mogłabym je palić cały rok! :)

    ReplyDelete
  13. czy mogę te kosmetyki dostać w UK?

    ReplyDelete
  14. Pumpikn Apple właśnie bym chciała. ostatnio jaram się Mahogany Teakwood :P

    ReplyDelete
  15. widzę, że kolekcję świeczek mają bogatą :)
    Niestety te produkty nie są łatwo dostępne w UK a szkoda :(

    ReplyDelete
  16. nie lubie ciebie za tego posta :P BBW <3 mam nadzieje ze juz niedlugo nowa kolekcja wbije na warszawskie salony, i bede moogla cosik zamowic.
    x

    ReplyDelete
  17. no to ciekawe kiedy w PL beda... pewnie w listopadzie:/ grrr

    ReplyDelete
  18. omg ! musze koniecznie wpisac na liste must have !

    ReplyDelete
  19. Chcę te żele antybakteryjne, wszystkie :D!

    ReplyDelete
  20. z jednej strony zaluje, ze tego sklepu nie ma u mnie( z tego co sie orientuje jest tylko w warszawie), ale z drugiej strony patrzac na polskie ceny to bym zbankrutowala.

    ReplyDelete
  21. Tak się nie robi Paula, nie robi się i już!!!!
    :)

    ReplyDelete
  22. to jabłuszko mogłoby być moje! :D

    ReplyDelete
  23. Ale zapachy!! Uwielbiam jesień!!

    ReplyDelete
  24. Paulaaaaaaaaaaaaa why pytam, dlaczego Ty mi to robisz...
    Marzę o tych dyniowych kolekcjach... o tych antibacach. ehhhh u nas pewnie połowy nie będzie :/

    ReplyDelete
  25. Ja się skusiłam na świecę kawową i gruszkową. Jeśli ogólnie chodzi o Bath and Body Works to ich świece albo mi się bardzo podobają albo nie mogę ich znieść. Zależy na co się trafi, najlepiej iść do sklepu i kilka razy wszystko obwąchać ;-)

    ReplyDelete
  26. wspaniale to wszystko wygląda! A jak musi pachnieć ;)

    ReplyDelete
  27. ja narazie z siostra skusilysmy sie na woski z yankee - testujemy, wachamy..:)
    A siostra też ma żel antybakteryjny z tej firmy - i to z brokatem :D:D

    ReplyDelete
  28. A ja tak sobie na nowy filmik czekam i dzoczekac nie moge:) Mam nadzieje, że kiedys się pojawi:)Chciałabym te żele do rak wypróbować bo mam mała córeczke i się takie rtzeczy przydają, więc poczekam do wizyty w Wawie:)
    Pozdrwiam

    ReplyDelete
  29. Chętnie się zaopatrzę w żele antybakteryjne do rąk! :)

    ReplyDelete
  30. Hurra, nareszcie ktoś, kto tak jak ja lubi deszcz, wiatr, liście i jesień! :)
    Żałuję, że w Polsce BBW jest tylko w Warszawie, za daleko, żeby jechać po jedną świecę :)

    ReplyDelete
  31. Wkrótce będzie fajna zniżka w Bath and Body Works, aż 30%, także można będzie zrobić zakupy i przetestować. Ja promocje znajduje na stronie salesandshopping.pl :)

    ReplyDelete