Sunday, January 20, 2013

Zycie w USA: Smaki Skittles'ow

Hej, dostalam kilka pytan na temat amerykanskich slodyczy, a przede wszystkim smakow Skittles'ow dostepnych w USA. Osobiscie spotkalam sie z kilkoma, nie widzialam i nie smakowalam wszystkich, ale podczas ostatniej wizyty w sklepie zrobilam Wam zdjecia. 

Zatem, zacznijmy od smakow,ktore spotkalam w sklepie. Jak post Wam sie spodoba opisze reszte smakow i moze znajde je w innych :)

Blenders: Sa to groszki,ktore maja dwa smaki,a podczas jedzenia zmieniaja sie i lacza w jeden.
Rozowy- truskawka i limonka
Czerwony- wisnia i tropikalny smak
Zielony- zielone jablko i arbuz
Brzoskwiniowy- mango i lemoniada
Niebieski- melon i jagoda

Sour: Kwasne groszki
Fiolet-kwasne winogrono
Zielony- kwasna limonka
Zolty- kwasna cytryna
Czerwony- kwasnia truskawka
Pomaranczowy- kwasna pomarancza

Tropical: Groszki maja podwojny smak,ale nie mieszaja sie ze soba- czuc oba smaki
Zolty- banan i jagoda
Zielony- kiwi i limonka
Pomaranczowy- mango i owoc tangelo
Niebieski- ananas i marakuja
Rozowy- truskawka i karambola

Wild Berry:  Groszki z proszkiem musujacym 
Fioletowy- jagodowy mix
Zielony- Melon i jagoda
Niebieski- malina
Rozowy- truskawka
Czerwony- dzika wisnia



Te saszetki sa po 69 centow, ok 2zl za sztuke:)

47 comments:

  1. OMG ale wybór! Udało Ci się strzelić fotke na butelkach w sklepie :D

    Ja niezbyt często zwracam uwagę tutaj na słodycze :) Dzięki Bogu wcale nie mam ciśniena na amerykańskie cuda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. zazdroszczę!
      ja zawsze jak jadę do USA to rok się odchudzam,a potem w ciągu trzech tygodniu tyje w zastraszająym tempie :P

      Delete
    2. ja ogolnie nie lubie tych roznych smakow, dla mnie wszystkie smakuja jak domestos:D

      Delete
    3. :))))
      dobre !
      Paula Ty to jesteś genialna!
      Jeśli wybiorę się w Twoje strony to koniecznie musimy się spotkać!
      Bez dwóch zdań!

      Delete
  2. he he he moj synek je lubi i bardzo duzo dzieci sie w nich lubuje.
    Pozdrawiam PA

    ReplyDelete
  3. proszęproszęproszę analogicznego posta o m&m'sach :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na tym blogu jest trochę o amerykańskich słodyczach, również o M&m's

      http://swiatslodyczy.blox.pl/html

      Delete
  4. mniam aż mi aroiłaś smaka a jest dopiero 7

    ReplyDelete
  5. Tak tak dzieci lubią takie wynalazki, ale chyba zdrowe to to nie jest ;-)

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam Skittles:) Spróbowałabym wszystkich, bez wątpienia:)

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam kwaśne :> szkoda, że u nas nie ma mieszanych i tropikalnych :(

    ReplyDelete
  8. Skittles nie zachwyciły mnie. Za to ja bardzo lubię MM's migdałowe

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. chyba podobnie, musze sprawdzic:D

      Delete
    2. Ooo tak prosze! :-) w UK oprocz klasycznych zoltych i brazowych opakowan mamy niebieskie tzw rice crispies moje ulubione a w amerykanskim sklepie sa takie preclowate :D

      Delete
  10. Czemu w Polsce nie ma tych kwaśnych? Już wiem, że byłabym ich fanką :D

    ReplyDelete
  11. W Polsce są te zielone czyli kwaśne i czerwone. Fioletowych i niebieskich nie ma, nie ma też takich mieszanych.

    ReplyDelete
  12. Nie rozumiem fenomenu Skittles :D

    ReplyDelete
  13. kochammm:) smak dzieciństwa ahhh

    ReplyDelete
  14. ostatnio wpieprzylam wielka torbke kwasnych i za kare mi sie tak mi sie jezyk poparzyl ze laaa hehehe ale uwielbiam je <3 ;-))

    ReplyDelete
  15. kurcze, muszę poprosić dziadka, żeby mi je wysłał. w jakim sklepie je widziałaś, żeby nie marudził, że musi tyle chodzić ;)?

    ReplyDelete
  16. Lubię je..a w Polsce są droższe..czy mi się zdaje.. ?

    ReplyDelete
  17. Od czasu do czasu lubię sobie podjeść, choć najbardziej lubi je mój chłopak, który za słodyczami nie przepada. Ja mam pytanko co do ceny. gdzieś na jakimś filmiku widziałam też duże opakowania i interesują mnie ceny?
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  18. uwielbiam. a nas w Polsce, nie dość,że wybór ograniczony to jeszcze droższe.

    ReplyDelete
  19. Blendersy bym zjadła, nie powiem ;D oby kiedyś przywędrowały do PL.

    ReplyDelete
  20. matko, właśnie sobie zdałam sprawę, że nigdy w życiu nie jadłam skittlesów :D kocham za to m&msy :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja chyba też tylko raz ;-) W ogóle nie dla mnie jakieś mini draże, czy orzeszki...

      Delete
  21. o rany :P :P :P ale bajera
    chciałam się zapytać czy jadłaś kokosowe m&m'S
    raaany
    jak ja bym chciała mieć u siebie kokosowe emenemsy
    kocham wszystko co kokosowe
    i emenemsy
    i skitlesy
    łał łał łał
    tak tak tak
    chce wiecej fot
    :)

    ReplyDelete
  22. nie wyebirasz się czasem do PL ? bo chętnie bym je wypróbowała ;d

    ReplyDelete
  23. Uwielbiam skittlesy,mniam.

    ReplyDelete
  24. Uwielbiam skittelsy! U mojej siostry kupuje zawsze wielką paczkę dwu-smakowych :D

    ReplyDelete
  25. A M&Msy? Plisssssssssss! Napisz proszę o rodzajach (smakach) M&Msów w Stanach :)

    Z góry dziękuje(my)!

    ReplyDelete
  26. Ja kocham Skittlesy,
    obecnie tylko zielone, ponieważ te w czerwonych paczuszkach - mimo że kolory te same - nie są tym, czym były w czasach, kiedy mi smakowały, smak trochę się zmienił :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. *obecnie tylko te w zielonych opakowaniach - o to mi chodziło :)

      Delete