Thursday, December 1, 2011

Zajecia po pracy-czyli paczki i pakowanie :)



Dzis po pracy czekaly na mnie dwie ogromne paczki z UD i Ulta,a w nich Wasze zamowienia,ktore musialam zapakowac i odpowiednio rozdzielic:)
Wybaczcie moj piekny dresik :D





Czesto pytacie mnie o to jak daje sobie rade i godze prace,juz niedlugo szkole,ytbowanie,wlasne zycia i sklepik-mysle,ze w zyciu da rade wszystko ze soba pogodzic,ale potrzebny jest dobry plan i przede wszystkim checi i zero lenistwa;)
Chociaz musze napisac,ze jeszcze kilka miesiecy temu mialam o wiele wiecej na glowie.
Jestem nocnym markiem to raz,a dwa nie zasne spokojnie dopoki wszystkie sprawy na dany dzien nie zostana wykreslone z listy (chyba po mamie to mam:P).
Najfajniejsza zaplata za to sa wiadomosci od Was i podziekowania za sklepik i to,ze macie dostep do roznych kosmetykow :)




Wyglada to tak:
Kiedy dostaje od Was zamowienia,zapisuje na na moim iPadzie i drukuje kartki juz z adresami,a potem wykreslam poszczegolne rzeczy.
Nastepnie jade na poczte po specjalne kartony,albo kupuje koperty i inne gadzety i wracam do domu,zeby spakowac Wasze zamowienia. Pozniej wszystko jedzie ze mna na poczte.
Panie mnie nie lubia na poczcie,bo zawsze narobie im roboty z tymi paczkami :P







Mam tez malego pomocnika,ktory wiecznie wchodzi do pudelka,dzis jednak zostal w swoim "mieszkaniu" ;)


Paczka gotowa:)







Zostalo jeszcze kilka ;)




Jak minal Wam czwartek?
Juz niedlugo weekend!! :)))


14 comments:

  1. Dobra duszyczka z Ciebie :) może ja sie na coś skusze z Twojego sklepu :)

    ReplyDelete
  2. Chyba widziałam tu coś mojego :-)

    ReplyDelete
  3. Paulina wielki podziw dla Ciebie tyle zajęć a jeszcze dla nas sklepik otworzyłaś serdeczne dzięki i jesteś z nami na YT , jak to sie mówi "Kobieta pracująca żadnej pracy się nie boi " :D

    Ale oczywiście pomocnik jest zawsze zwarty i gotowy .

    ReplyDelete
  4. dziw mnie bierze, że Twój ciciuś został w posłanku zamiast siedzieć w pudle - toż od wieków wiadomo że dla kota największą atrakcją są pudełka. cierpliwy chłopak jest :D

    ReplyDelete
  5. jaka Ty kochana :)

    ReplyDelete
  6. ale chętnie bym dostała taką paczuchę:D super organizacja:)

    ReplyDelete
  7. Super:) U nas w Polsce jest już piątek godzina 15:30 więc można powiedzieć, że weekend się zaczął i już się nie mogę doczekać:) Widać, że jesteś kompetentną i godną zaufania kobietą :)

    ReplyDelete
  8. Już nie mogę się doczekać jak dostanę moją paczuszkę, trochę "Ameryki" w moim domu :))). Nadal nie mogę wyjść z podziwu dla Twojego gestu.

    ReplyDelete
  9. Bardzo się cieszę, że otworzyłaś sklepik - może coś u ciebie zamówię jak uzbieram sobie trochę kasy :)

    ReplyDelete
  10. @Elu-tak,a co?:D

    @Bertka-nie ma za co:)

    @Merczens- zmeczony byl:)

    @imasz-mam nadzieje,ze sie spodoba:)

    ReplyDelete
  11. To miłe z Twojej strony, że zorganizowałaś taki sklepik :) Podoba mi się to, może skorzystam? :D

    ReplyDelete
  12. Już wiem, że paka w drodze. Czekam z niecierpliwością :-)

    ReplyDelete
  13. Dziewczyny a gdzie jest jakiś link do tego sklepiku?

    ReplyDelete
  14. Widać, że paczki dobrze zapakowane :) A to jest ważne, gdyż nieraz zdarzyło mi się, że dostałem przesyłkę uszkodzoną :(
    Podbnie jak koleżanka wyżej, również chciałbym poznać adres sklepu, może skorzystam.

    ReplyDelete