Tuesday, July 9, 2013

Paczka od Nieesia25 i zakupy

Jest i paczka sa i male zakupy z ostatnich tygodni. Malo zakupilam, ale wiecej na dzien dzisiejszy nie potrzebuje :)

Zacznijmy od paczki od Aguslawy,ktora doszla do mnie wczoraj. 

*Plyn micelarny z Loreal Skin Perfection, ktory jeszcze u nas sie nie pojawil. Glosno sie o nim ostatnio zrobilo, dlatego tez Aga zaproponowala mi kupno.
* Dwa szampony Glad Hair Day z Soap and Glory, a takze odzywka z tej samej serii. Zapach jest obledny, nawet skrzynka na listy mi pachnie. Byla promocja 2za1, a ze Agnieszka mowila dobre rzeczy o szaponie to sie skusilam.
* Reszta to gratisy: probka odzywki mango i aloes chyba z Baleii, moja ulubiona kredka EyeBright z Benefit oraz long lasting stick z Kiko w pieknym neutralnym kolorze.



Przejdzmy do moich zakupow:

*Torebka,ktora byla w moich ulubiencach. Oranzowa DKNY ze skory, typu "shopper", pojemna, dobrze i solidnie wykonana, a cena w porownaniu do jakosci bardzo niska. Zaplacilam za nia $99 plus podatek, a jej reg cena to $365. Moj hit tego lata :)



*Elektryczna szczoteczka do zebow Braun Oral-B z mega przeceny w Marshalls, $29,99. Wersja mietowa, CZAD :) a do tego w zestawie miala travel case,ktora mi sie przydala ostatnio.


* Slawna na YT amerykanskim maseczka firmy Michael Todd. Jest na bazie dyni, ma w skladzie rowniez kwas glikolowy, cynamon, olejki i wiele innych dobrych rzeczy. Jest to maseczka oczyszczajaca,nawilzajaca i przywracajaca rownowage. Zaplacilam za nia cos ok $15 juz z wysylka (jej regularna cena to $34). Jestem z niej zadowolona, ale o tym pozniej.

SKLAD:
Cucurbita Pepo (Pumpkin), Vaccinium Myrtillus (Bilberry) Fruit Extract, Saccharum Officinarum (Sugar Cane) Extract, Acer Saccharinum (Sugar Maple) Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Extract, Aloe Barbadensis (Organic Aloe) Juice, Vegetable Glycerin, Glycolic Acid, Sodium Benzoate, Glucolactone, Tocopherol (Vitamin E), Phenoxyethanol, Limnanthes Alba (Meadowfoam) Oil, Xanthan Gum (Polysaccharide Gum), Ascorbyl Palmitate (Vitamin C), Cinnamomum Cassia (Cinnamon) Bark, Zingiber Officinale (Ginger) Root Powder, Euterpe Oleracea (Acai Fruit) Pulp Powder, Myristica Fragrans (Nutmeg) Powder, Pimenta Officinalis (Allspice) Powder, Rosmarinus Officnalis (Rosemary Oleoresin), Azadirachta Indica (Neem) Oil.


* Krem BB z Bielendy Orzech i Bursztyn dorwalam w Ross za $4.99. Jest calkiem dobry, ale niestety wypryszczylo mnie po nim, a szkoda. Troche gesta konsystencja, wyrownal koloryt cery w ladny sposob, dobre wykonczenie, trwalosc ok, ale wysyp prycholi mnie zniechecil. Oczywiscie bede jeszcze probowac, dla pewnosci i chce rowniez go porownac z kremem BB z Alterra.


*Krem/odzywka na skorki z Essie za $2.99- szalu ni ma, kiepsko dziala. O wiele lepiej dziala preparat z Sally Hansen.


*Nowosc na rynku czyli podklad z Loreal Magic Nude, jest to bardziej puder w postaci kremu- ze wzgledu na jego wykonczenie i formule. Ma zly sklad, silikony, ale ciekawosc robi swoje. Jest przecietny, juz niedlugo recenzja. Niby tanszy odpowiednik Maestro Armaniego, czy tez Vitalumiere Chanel.
$10.99 w Target

* Zwykly granatowy lakier Essie, ktorego nazwy niestety nie pamietam teraz, a nie mam jak sprawdzic. W Rite Aid zaplacilam za niego $4




A na koniec zdobycze z Nevady, z mojego malego wyjazdu weekendowego.

* Dwa kremy z Bielendy dla mamy- w tej kwestii sie nie wypowiadam, ale mama je lubi :)

* Lekki krem nawilzajacy z SPF25 do skory delikatnej, organiczny z nieznanej mi firmy ZATIK. ma balansowac skore, a przy tym lekko nawilzac. Nadaje sie pod makijaz ze wzgledu na lekka konsystencje, ale moim zdaniem jest zbyt lepki. Jeszcze nie mam zdania, ale zapowiada sie ok:)
$12.99

SKLAD:
water, carthamus tinctorius (safflower), ricinus communis (castor), butyrospermum parkii (shea butter), spilanthes acmella, argania spinosa (argan oil), L-ascorbyl palmitate (vitamin C-ester), xanthan gum, capryl caprylyl glucoside (coconut-sugar derived), glycerine, prunus serotina (wild cherry), achillea millefolium (yarrow), hectorite, grain alcohol, hydroxyethyl cellulose (plant cellulose), usnea barbata, aloe barbadensis (aloe vera), drameria triandra (rathany extract), aniba parviflora (rosewood)



* Najgorszy szampon Batiste w moim zyciu, jest to wersja barwiona dla brunetek. Pieknie pachnie, zapach sie utrzymuje na wlosach,ale jak sie podrapiesz po glowie to caly ten "tint" znajdzie sie na Twoich palcach i paznokciach. Nakladalam przez glowe bluzke i niestety dotknelam nia wlosow- byla brudna.
$5.99

* Zel peelingujacy do mycia twarzy firmy Neutrogena, bardziej z koniecznosci niz z potrzeby. Wylala mi sie pianka z Pharmaceris i musialam zakupic cos podczas pobytu w hotelu. Bez oleju i na prychole ma niby dzialac. Taki "se" ;)
$4.99 




72 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Świetne rzeczy, żałuję że nie kupiłam soap&glory kiedy byłam w anglii

    ReplyDelete
  3. palce przy tym szamponie batiste to nic.. ja czytalam ksiazke i oparlam sie o moja biala sciane... :/

    ReplyDelete
  4. Bardzo jestem ciekawa odzywki i szamponu Soap and Glory. Mam ich produkty do ciała i jestem zachwycona, a ich zapach jest boski :P

    ReplyDelete
  5. Lakier z Essie to NO MORE FILM - też się na niego czaje; piękny odcień granatu :)

    ReplyDelete
  6. Torebka piękna:) micelek z Loreala mnie ciekawi:> widziałam wczoraj w sklepie też tonik rozświetlający i inne nowości Loreala, ale póki co czekam na opinie;)

    ReplyDelete
  7. Przepiękna torba!

    ReplyDelete
  8. Mi Nevada kojarzy sie tyllko ze STREFĄ 51 :)

    ReplyDelete
  9. Essie za 4 dolary? W Polsce 35 zł ;(

    ReplyDelete
  10. Mnie ten krem BB z Bielendy nie leżał. Ani to specjalnie kryjące nie było, kolor też taki sobie...
    Czekam na recenzję micela z L'oreal :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja mysle,ze jak na krem BB to krycie nawet ok :)

      Delete
  11. muszę sie skusić na szampon i odżywkę z Soap&Glory miałam kilka ich kosmetyków i byłam z nich zadowolona ;)

    ReplyDelete
  12. Swietny shopping. Duzo ostatnio slychac o produktach M Todd.

    ReplyDelete
  13. kupiłam sobie ostatnio ten wynalazek z essie do skórek :)
    fajowe rzeczy upolowałaś w ROSS, będę musiała się wybrać do swoich i poszperać.
    wczoraj byłam w Marshalls i nic nie widziałam ciekawego

    testuj testuj i dawaj znać :)

    a torebkę widziałam w filmiku i jest <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie coraz mniej polskich kosmetykow:(

      Delete
    2. no u mnie też pustki.. ale może coś się pojawi razem z kolejną dostawą :)

      Delete
  14. Torba cudna♥
    Ja mam pomarancz MK.
    A co do Loreal, nie widzialam w uk tego jeszcze, choc spodziewałam sie,że dawną musowa formułe szybko zastapia czyms innym, Paula dla mnie Armani Maestro jest olejkowy a nie pudrowo-kremowy ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Armani podlega pod loreal i dziewczyny porównaly skład tych dwóch podkladow i rozni sie właśnie tylko olejkami. Stad ta ślepa myśl i moim zdaniem w ogóle nie są podobne, juz bardziej podchodzi mi pod immaculate z Hourglass

      Delete
  15. Torebka jest obłędna,niby bardzo podobny krój jak te z zary,ale ma jakiś pazur w sobie-może to ten kolor??
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam!http://feelclose.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Zakochalam sie w tej torebce:) szkoda ze cena jest zabojcza:(
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. O kurczę torebka DKNY wygląda jak podróbka shoppera z Zary, który jakiś czas temu zalewał polskie ulice :)

    ReplyDelete
  18. Torba mi się naprawdę podoba:)

    ReplyDelete
  19. Torba jest po prostu cudeńkiem jest śliczna niech Ci się dobrze nosi :)

    ReplyDelete
  20. Same wspaniałości!
    A torba?? Po prostu rewelacja - też bym taką chciała :)
    Obyś ze wszystkiego była tak samo zadowolona - a potem recenzje koniecznie wklejaj :D

    ReplyDelete
  21. Świetne zakupy! Torebka jest idealna.:)

    ReplyDelete
  22. ooo, fajnie wygląda ten krem zatik. opakowanie trochę jak sibu. ciekawa jestem jak się sprawdzi. koniecznie daj znać :)

    2 miesiące temu zamówiłam masę produktów z Michael Todd i do tej pory przesyłka do mnie nie dotarła. ponoć zaginęła w trakcie transportu. w usps nic nie wiedzą, a z MTTO 3 tygodnie temu przestali odpowiadać na moje maile. żenada :/ stracone $100 i zero kosmetyków, które tak strasznie chciałam mieć.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzwonilas do nich bezposrednio? Moge Ci pomoc

      Delete
    2. wczoraj wreszcie odpisali po kolejnym moim mailu. mam czekać do poniedziałku, jeśli do tej pory nie dostanę paczki, wyślą jeszcze raz. jeśli będą robić problemy (już raz obiecali ponowną wysyłkę), bardzo chętnie skorzystam z Twojej pomocy! bardzo dziękuję Ci za propozycję :)

      Delete
  23. Ten lakier Essie to chyba No More Film (poznałam po numerku).
    Pięęękny :)

    ReplyDelete
  24. Piękna ta torba, marzy mi się taka choćby i nie z DKNY. :) A tej linii Bielendy z orzechem nie lubię, po użyciu zawsze zostaje mi na dłoniach zapach kojarzący się z samoopalaczem i niezależnie od tego, czym je szoruję, utrzymuje się co najmniej przez dwa dni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A mama bardzo lubi i wlasnie nie ma z tym problemu. Moze jej to po prostu nie przeszkadzA:)

      Delete
  25. Bardzo ciekawi mnie ten podkład L'Oreala :)

    ReplyDelete
  26. fajnie by było jakbyś odpowiedziała na maile ;)

    ReplyDelete
  27. O ja głupia, nie wiedziałam że bielenda ma bb cream, i jak dobry? Warto kupić? Torebka cudowna, zazdroszcze :)

    ReplyDelete
  28. dlaczego nie masz fanpejdża ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A po co mi fanpejdz? Ja uważam, ze gwiazda nie jestem. Jesli ktos chce miec ze mną kontakt to wystarczy napisać maila. Mam tez Twittera i Insta :)

      Delete
    2. Podoba mi się ta odpowiedź :D

      Delete
    3. nie mam twittera ani insta ;)

      Delete
  29. w torebce się zakochałam!
    ale deal!

    ReplyDelete
  30. Piękne zakupy! Jestem ciekawa tego płynu L'Orka.
    Torebsko fantastyczne! Wygląda pięknie, widać precyzję w wykończeniu:) Niech się dobrze nosi!:)

    ReplyDelete
  31. piękna ta torba. full exclusive :)

    ReplyDelete
  32. Jak ja bym chciała te maseczkę z Michael Todd.

    A torebka 2 razy tańsza niż nasze 'wspaniałe' ze sklepu Kazar.

    ReplyDelete
  33. świetna ta torebka! mam jedną DKNY i choć obecnie noszę Majkela i z reguły nie wracam do 'starych' torebek, to mam do niej sentyment :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To co z nimi robisz? Ja mam dwie starsze sprzed chyba 6 lat i uwielbiam do nich czasem wracać :) ale to prezenty od mamuski na 18ste urodziny - mam sentyment do mojej LV :)

      Delete
  34. na prawdę piękna jest ta torebka; czaję się na taką w swoim mieście ;P
    btw robisz fajne zdjęcia produktów, które pokazujesz, tzn dobierasz odpowiednie tło, światło itp przez co twoje zdjęcia wyglądają jak profesjonalne :)
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  35. Zakupoholiczka tralalalala :D
    Mogę Ci podwędzić tą torebkę? :)

    ReplyDelete
  36. O ja... Ta torba jest prześliczna :)

    ReplyDelete
  37. Zakochałam się w Twojej torbie!:) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  38. Super zakupy, a co do torby.. nieziemska przecena ;)

    ReplyDelete
  39. sympatycznie, że na rynku amerykańskim można znaleźć nasze polskie marki :) Jak Amerykanie odbierają polskie kosmetyki, sięgają po nie, czy omijają szerokim łukiem?

    ReplyDelete
  40. Chcę tę torebkę Paulino i to za tę cenę ;)

    ReplyDelete
  41. Hej wiem że masz pełno maili ale mogła byś chociaż odpowiedzieć na mój - nomad0419@gmail.com

    Wysłałem Ci propozycję odnośnie wymiany ;)

    z góry dzięki ;)

    ReplyDelete
  42. super zakupy, wielbiam Soap& glory :D

    ReplyDelete
  43. Pozdrawiam serdecznie autorów strony.

    Also visit my web site; marketing internetowy

    ReplyDelete