Tuesday, June 19, 2012

BLOGBOX - 3 edycja :)

Dzis otrzymalam paczke,a w niej BLOGBOX czyli nasze blogowe pudelko. Akcja zostala poprowadzona przez Obsession.
Jest to moje 2 pudelko,a przygotowala je dla mnie pani z bloga Niecierpkowego- dziekuje serdecznie :)

Przyznajcie same,ze Agata przepieknie zapakowala wszystkie produkty. To bardzo mile z Twojej strony, kolory niesamowicie poprawily mi humor:)
A do tego wszystko bylo wsadzone w kolorowa torebke na zakupy- pomyslowe rozwiazanie,przyda mi sie.


Przejdzmy do zawartosci:



1) Inglot, AMC pigment nr 65, odcien brazu przelamany sliwka i srebrna poswiata (nie sa to drobinki)- lubie pigmenty Inglota,a tego jeszcze nie mialam :)

2) Uroda Melisa, tonik bezalkoholowy z zielona herbata,wyciagiem z melisy, alantoina i prowitamina B5. Przyznam,ze nigdy nie slyszalam o tej firmnie,az musialam kliknac w zakladke KWC na wizazu. Opinie pozytywne, ladnie pachnie (kosmetyki polskie maja to do siebie,ze ladnie i specyficznie pachna) i w dodatku bardzo tani. Ciekawe jak sie sprawdzi.

3) Stenders, mleko do kapieli o zapachu kokosa i wanilii. Dla mnie BOMBA- nigdy nie mialam przyjemnosci pluskac sie w mleku i nie spotkalam sie z takimi produktami w sklepach. Tylko dla mnie on pachnie cytrusowo  ;)



4) Pupa AEF, Reshaping salt scrub, modelujacy peeling solny- ciekawy produkt ;)

4) Guerlain Abeille Royale, bogaty w mleczko pszczele krem na noc. Wygladza zmarszczki, dodaje blasku, ujedrnia i zabija cena  :D


Dzieki Agacie odkrylam dwa zupelnie obce mi produkty- me likey :)

Dziekuje i mam nadzieje,ze moj Blogbox niedlugo dojdzie do ... :)))


51 comments:

  1. Fajny blogbox :) Paulinko, kiedy wracasz na YT? Uwielbiam Cię oglądać i słuchać :))

    ReplyDelete
  2. Fajny box, oj tego mleka do kapieli to byl sobie pouzywala, musi miec boski zapach

    ReplyDelete
  3. uwielbiam to mleko do kąpieli!
    jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądać box od Ciebie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nie narzekam na produkty ze stendersa;) mleko świetnie nawilża i wygładza nie mówiąc o innych doznaniach w trakcie kąpieli ;)

      Delete
  4. Będziesz teraz jak Kleopatra :) mleczne kąpiele są boskie :)

    ReplyDelete
  5. zaproś mnie do wanny :P też chcę się popluskać w mleku :P

    ReplyDelete
  6. Ciekawa jestem, jak sprawdzi się u ciebie ten tonik, ostatnio głośno o nim w blogosferze :)

    ReplyDelete
  7. Fajna paczka :) Mnie ten tonik nie zachwycił - poprawny i przyjemny, ale bez szału :)

    ReplyDelete
  8. Fajna ta inicjatywa ! Dużo lepsza od innych boxów :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. o tak- takie niespodzianki sa swietne. Nie dosc,ze czekam na pudelko z produktami to na dodatek nie wiem od kogo jeest:)

      Delete
  9. Super:)) Ja z niecierpliwoscia oczekuje mojego:)

    ReplyDelete
  10. super box! ten tonik muszę obczaić :)

    ReplyDelete
  11. uwielbiam ten tonik, cena nie zabija :D

    ReplyDelete
  12. Jak dla mnie wszystko wygląda ciekawie :) Pigmentem też bym nie pogardziła ;P

    ReplyDelete
  13. Abeille Royale najbardziej mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  14. Kochana jesteś niesamowita! Już od dłuższego czasu oglądam Twoje filmiki na YT i jestem pod wrażeniem. Jesteś taka miła, naturalna, niczym się nie chwalisz, uwielbiam Ciebie oglądać i słuchać. Jesteś świetna ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. popieram przed mówczynie :) Jesteś wręcz fenomenalna,aż z chęcią się Ciebie ogląda po ,3 razy ten sam filmik ! uwielbiam uwielbiać ! *:

      Delete
  15. super boxik! przepięknie opakowany! się Agatka postarała.. jak zawsze :)

    ReplyDelete
  16. Tonik mam i jestem z niego bardzo zadowolona :) Spodoba Ci się. Szkoda tylko, że z dostępnością ciężko, obeszłam za nim pół Gdańska.

    ReplyDelete
  17. bardzo ładna paczuszka :)))

    ReplyDelete
  18. Ale pięknie zapakowany !:)
    No cudo !

    ReplyDelete
  19. świetne pudełeczko ! :) ja jeszcze czekam na swoje..mam nadzieję, że dziś już przyjdzie :D

    ReplyDelete
  20. Paula, wróć na YT! Potrzebujemy Twojej dobrej energii i optymizmu!
    Jesteś niezastąpiona!

    ReplyDelete
  21. Box piękny. Nie pozostaje nic innego jak życzyc Ci miłego testowania :)

    ReplyDelete
  22. swietny box otrzymalas na prawde:)

    ReplyDelete
  23. Bardzo fajny blogbox :)) Same "pysznosci" :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)
    Zapraszam na nowa notke :)

    ReplyDelete
  24. Witaj Paulinko -ja trochę z innej beczki -czy już sklepiku nie ma -bo mi się strona nie otwiera :(,pozdrawiam

    ReplyDelete
  25. Fajna paczka..nawet bardzo nie wiem o co chodzi z tymi blogboxami hmm :) zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  27. Bardzo fajne produkty dostałaś:) Już od paru dobrych miesięcy, jak nie od ponad roku oglądam Cię na YT:) każdy filmik:) nawet apre razy wiadomość Ci wysłała- oczywiście odpisałaś:) od niedawna mam blogspota i z miłą chęcią również tutaj będę Cię obserwować:)

    zapraszam do siebie --> http://agusiiak.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  28. ten tonik Melisa jest rewelacyjny.. delikatny, w ogólnie nie podrażnia, ładnie oczyszcza i nawilża. Super, płacę za niego 6 zł.

    ReplyDelete
  29. Paulinko, mam do Ciebie pytanie, bo jesteś kosmetykowym "frikiem" i myślę, że mi pomożesz. Szukam od jakiegoś czasu rozświetlacza bez drobinek brokatu, który da efekt tafli wody. Wiem, że działa tak ten z bobbi brown, ale jak dla mnie jest za drogi. Najlepiej, żeby mieścił się cenowo do 50 zł, góra 70;)
    Serdecznie pozdrawiam, Olka

    ReplyDelete
  30. Fajny pomysł z tym Blogboxem ;) same ciekawe produkty ;]

    ReplyDelete