Sunday, November 18, 2012

Zdjecia z telefonu, psy koty i duperele ;)

Dawno nie bylo zdjec z telefonu, a takie bardzo lubie ogladac na Waszych blogach:) Ten tydzien jak i 4 poprzednie byly przepelnione praca,ale koniec roku zawsze jest taki. Mam nadzieje,ze weekend minal Wam spokojnie, co robilyscie? :)

Nowy sprzet w domu? Inspekcja musi byc. Fifi przespal w tym kartonie pol dnia, no lubi- co zrobic? ;)


Wieczor/kolacja w mojej ulubionej meksykanskiej knajpie. Rodzinny biznes, wysmienite jedzenie i prawdziwa atmosfera. 


Przychodze z pracy, siadam na sofie, a tu taki wzrok mnie wita. No jak go nie kochac?


Zapasy moich ulubionych woskow do kominkow. Nic ich nie przebije! Wybralam waniliowe ciasteczka, zapach muffinek i karmelowo-smietankowo-klonowy mistrz jakby nie patrzec ;)


Kominki z zeszlego roku z Bath and Body Works. Nie sa fajne, byly na mega przecenie,ale brudza sie, pala i kleja.


Kulka,ktora nie polubila sie z moim Fifim, Dymek (Smokey) uwielbia spac wszedzie tylko nie na PODLODZE :|


Moje dwie kolezanki, od lewej Daisy i Sierra. Przeswietne psiska :)


Kawalek nowosci, o tym bedzie filmik :)


Najlepsza pomidorowa pod sloncem, pomidorowa mojej mamy :)


Czasem czlowiek ma taki dzien,ze nawet bedac grubym MUSI zjesc kawalek czekolady. No musi i juz..


Daisy po raz kolejny, tu prosi o kostke. Jest wytrenowana i madra, ale troche ciotka z niej i lubi sie np przewracac bez powodu ;)


Dymek- jeszcze jedno zdjecie na bloga, a nasikam Ci do butow! :P



58 comments:

  1. Replies
    1. Na YT? w niedziele mam tylko czas na nagrywanie;(

      Delete
    2. No wlasnie. Mimo, ze mam kilkadziesiat zasubskrybowanych kanalow na YT to jednak kogos brakuje :(

      Delete
  2. Ostatnie, ciągłe poszukiwania psa nie dadzą mi odejść spokojnie... jakiej rasy jest Daisy?
    Pozdrawiam M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nigdy bym nie powiedziała, że to golden retriver. Co nie zmienia faktu,prześliczna psina.

      Delete
  3. Pomidorowa mojej mamy jest najlepsza ;)

    ReplyDelete
  4. nie wiedziałam, że mnie uwieczniłaś na zdjęciach:D pięknie wyszłam! i ten włos...nic tylko kochać;)
    Dymek pozdrawia xD

    wszystkie futrzaki do kochania! nie wiedzialabym ktorego miziac ;)

    ReplyDelete
  5. bombowe psiuny :) też mam taką, co się o własne łapy przewraca.. to urocze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mylicie się, najlepszą ja robię. Gęstą i z ryżem i śmietaną.

      Delete
  6. W pierwszym momencie myślałam, że te kostki to do prawdziwego kominka i takie WTF? ahaha :) Daisy została moją faworytą, śliczna psinka <3

    ReplyDelete
  7. Jako wielka kocia mama jestem zakochana w Twoich kotach. Oczywiście psiaki niech się nie obrażają bo są też urocze ;)

    ReplyDelete
  8. Daisy jest po prostu przeurocza ♥

    ReplyDelete
  9. karmelowo-smietankowo-klonowy jak to musi pachniec!!A Fifi jest słitaśny ;}

    ReplyDelete
  10. Pomidorowa mamy wygląda zacnie :) Już nie pamiętam kiedy jadłam dobrą zupę! Hmm :)) Kominki wyglądają pięknie, ale szkoda, że nie są już takie przyjemne w użytkowaniu... Czekam na filmik o nowościach :)

    ReplyDelete
  11. Daisy jest przepiękna! Kominki wyglądają bardzo ładnie, szkoda, że są marnej jakości :(

    ReplyDelete
  12. Slodki kotek :) Oj i czeakam na film o tych nowosciach bo juz sie poslinilam na to cos z Chanel :D

    ReplyDelete
  13. Widze miedzy wszytkimi tymi przyjemniaczkami roz z Tarte... Chyba.

    ReplyDelete
  14. Przesłodki Kociak!
    Moje mają taki wzrok jak czekają na głaskanie.

    ReplyDelete
  15. Zdjęcia - super.
    Komentarze autorki - bezcenne :)

    ReplyDelete
  16. Kociska przecudne, Smokey mnie oczarował!

    ReplyDelete
  17. Cudowne zwierzaki! Ja to mam bzika na ich punkcie :)
    Muszę się w końcu przekonać do wosków, bo do tej pory wolałąm świeczki, ale woski dają dużo więcej możliwości :)
    Pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  18. zwierzęta się cudowne i prześmieszne !! :)
    Jej ja uwielbiam czekoladę, zwłaszcza białą :D
    masz ogromną kuchnię, iście amerykańską, aż chce się gotować :)

    Czekam na filmik :))

    ReplyDelete
  19. awwww... uwielbiam miny Fifiego :D :D

    ReplyDelete
  20. Lubię takie posty :) Fifi jest cudowny! :)

    ReplyDelete
  21. ale ze mnie łasuch ;< myślałam ,że te woski to jakieś ciastka do zrobienia i główkowałam się jak to się je robi jak one tak zamknięte :D pozdrawiam

    ReplyDelete
  22. To twoje kocisko jest cudne :). Pomidorowa wygląda pysznie. Czekam na filmik :)

    ReplyDelete
  23. Mmmm Lindt z migdałami.... a najbardziej lubie tego Lindta takiego duzego w zlotej oprawie z calymi migdalami

    ReplyDelete
  24. Twoja kotka Fifi jest bardzo podobna do mojej :)

    ReplyDelete
  25. Fajne fotki, a wiesz co mam pytanie, czy jest w Kalifornii, w sklepach coś dobrego do usuwania "wąsika", może zaprezentujesz w filmiku, czekam, pozdrawiam:-)

    ReplyDelete
  26. meteorytki:P

    ale zapalasz aż 3 kominki na raz :o
    szkoda że się tak brudzą bo wygladaja pięknie

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie pale 3 na raz, czasem dwa jesli maja ten sam zapach

      Delete
  27. Haha, fajowe zwierzaki :) A czekoladę LIndt uwielbiam :D

    ReplyDelete
  28. Dzięki za odpowiedź na temat plastrów, pozdrawiam

    ReplyDelete
  29. Fifi z kochanym wzrokiem jest jakimś rasowcem?
    Pięknie umaszczona kicia ♥

    ReplyDelete
  30. czekolada coconut rendewu mnie nęci :D

    ReplyDelete
  31. Ja chcę taka wyspę w kuchni, buuuu :(

    ReplyDelete
  32. Fajne zwierzęce towarzystwo, a jeśli chodzi o Smokey to wygląda jakby było więcej futra niż kota :P

    A takie woski to chętnie bym przygarnęła <3

    ReplyDelete
  33. Tak bardzo ładnie urządzona kuchnia, bardzo mi się podoba, a tak a propos to czy mogłabyś nagrać filmik o Sacramento i o twoim dniu codziennym?

    ReplyDelete
  34. Słonce, czy bylaby mozliwosc o przepis? Tarta wyglada wspaniale, a ja wole przepis polecony, i wiem ze mi sie tez uda.. bo juz kilka razy sie nacielam na przepisy z neta.. szły do kosza.. ;(

    ReplyDelete
  35. jeju ten bezdomny kot po prawej pięęęękny z tymi czarnymi dodatkami to jest rasowy ..wyslij mi go :P

    ReplyDelete
  36. jeju ten bezdomny kot po prawej pięęęękny z tymi czarnymi dodatkami to jest rasowy ..wyslij mi go :P

    ReplyDelete
  37. speel online casino are so definite and so confirmed by experiments on animals
    and by good, broke off another large piece, and Grethel had just taken out a
    my webpage - online casino

    ReplyDelete