Monday, October 7, 2013

Mini zakupy z wyjazdu

Mowilam,ze wyjazd bedzie krotki,ale za to bardzo intensywny. Poznalam kilka ciekawych osob, meksykanskie imprezy, plywanie lodzia, kregle, SPA, pyszne sniadania, poranki nad woda itd sprawily,ze powrot byl mocno niechciany,ale za to czekala na mnie w domu moja istota- it's all good :)
Zakupow sporych tez nie bylo,bo na nic sie nie nastawialam,ale potrzebowalam cieplejszych butow,a sklep ROSS byl jakies 5 minut od hotelu. Po sniadaniu zajechalismy i oczywiscie butow nie kupilam,ale wpadlo mi w rece cos innego.
O wyjezdzie napisze w kolejnej notce :)


Zestaw maseczek Floslek,ktore jakis czas temu, pokazala Kasia .  Cena tez byla przyjemna $3.99 za 6 saszetek.
Sa to maseczki typowo nawilzajace. Probowal ktos?


Nigdy jakos gabeczka mi nie odpowiadala,ale od jakiegos czasu super wspolpracuje z moimi podkladami,a szczegolnie z drogeryjnym ulubiencem CoverGirl outlast foundation. Moj beauty blender wyglada jak kupa,a ze dobrze sie u mnie sprawdza tansza wersja z Marshalls to kupilam jajko po taniosci po raz kolejny. Gabka kosztowala $5 i co prawda nie jest to to samo co oryginalna (pochlania troche wiecej produktu),ale daje rade i jestem zadowolona.

Jako pamiatke przywiozlam sobie dwa kubki,ale zostawilam je u mamy w samochodzie i brelok ze zdjeciem jeziora Tahoe,na ktore moglismy patrzec z hotelowego balkonu.


Potrzebowalam i naprawde rozgladam sie juz od paru miesiecy i nie moge trafic na dobre okulary z duzymi szkielkami. Do tej pory trafialam na bardzo male,ktore zle wygladaly na mojej twarzy,a tu prosze -TYLE WYGRAC ;)
Jak tylko je zobaczylam i nalozylam-wiedzialam,ze beda moje. W dodatku sa ciemne,a to zdecydowanie jeden z wazniejszych apsektow,jak dla mnie. Oprawa jest duza, zakrywa pol mojej twarzy i czuje sie w nich dobrze,a do tego byly przecenione z $100 na $50 :)

Model to Michael Kors Ellie 2841S,a ich kolor to polaczenie ombre kawy z mlekiem i brazem.





Pocztowka z urlopu ahaha :D


26 comments:

  1. Lubię takie zakupy, niby nic, niby mało, a cieszy! Świetnie wyglądasz no i piękny usmiech! :)

    ReplyDelete
  2. te maseczki mnie zaciekawiły..
    a okularki super

    ReplyDelete
  3. Skręcam się z zazdrości z powodu okularów, bo w moich ulubionych aviatorach wyglądam jak tłusty przygłup z drogówki. Czuję, że te zrobiłyby ze mnie gwiazdę.

    ReplyDelete
  4. Okulary - az mnie skreca. Zazdrosc bardzo ;)

    ReplyDelete
  5. sama byłaś na wyjeździe ? :) Świetne zakupy , a okularki są najlepsze :)

    ReplyDelete
  6. swietne okulary i slicznie wygladasz :)

    ReplyDelete
  7. świetne zakupy ;) ps podobają mi się twoje spodnie :)

    ReplyDelete
  8. yeah! trafilas na maseczki :D
    po Twoim poscie doszlam do wniosku, ze powoli nadchodzi czas na nowe okulary :3

    ReplyDelete
  9. okulary oddaj :D cudne są! Ty to masz szczęście do takich świetnych deal'i :D

    ReplyDelete
  10. ale upolowałaś okazję z tymi okularami super:))))

    ReplyDelete
  11. wyglądasz świetnie Paula :) okularki super, mnie nie jest dobrze w tym fasonie niestety :( a chciałabym wyglądać łaaadnie :P

    ReplyDelete
  12. swietny masz ten zestaw na ost zdjeciu;)

    ReplyDelete
  13. mam ta maseczke :) jest calkiem dobra

    ReplyDelete
  14. urlop widze udany:) okulary boskie:)

    ReplyDelete
  15. Super strój na ostatnim zdjęciu !

    ReplyDelete
  16. Okej, po latach gapienia się na bjutiblendera nadszedł czas na zakup jego podróbki :D Namówiłaś mnie ostatecznie, a poza tym muszę sobie coś natychmiast kupić (od czterech dni siedzę w domu i piszę pracę zaliczeniową) :D

    ReplyDelete
  17. Super blog :) ja jestem w va mieszkalam w mission viejo kilka lat temu :) zapraszam do mnie ( nie za tak ciekawie ) www.polish-ed.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Swietne okulary. Baaaardzo podoba mi się Twój outfit;-)

    ReplyDelete