Sunday, May 22, 2011

Hard Candy "Glamoflauge" korektor- KILLER :) + test na krycie



Dzisiejszy post bedzie o mojej milosci,o ktorej Wam juz mowilam,ale nigdy nie zrobilam pelnej recenzji.

Jako,ze produkt nie jest dostepny w Polsce,postanowilam napisac o nim tu,a nie robic filmik.
Zawsze mozecie dorwac go na ebay za smieszne pieniadze.
Mowa o korektorze z firmy Hard Candy.










Firma Hard Candy byla kiedys dosc dorga marka,a ich kosmetyki sprzedawane byly w Sephorze. Niestety,ale kosmetyki zostaly wycofane,a potem pojawily sie w drogeriach w bardzo  niskich cenach.
O tym korektorze dowiedzialam sie od jednej z Guru na YT.  W swoim filmiku pokazala jak dobrze zakryl tatuaz jej faceta. Hmmm polecialam i kupilam:)
To jest najlepszy korektor jaki kiedykolwiek mialam. Jest w stanie zakryc wszystko,w tym moje cienie pod oczami.
Koszt- $6/7
Po wielkim BOOM na YT na temat tego korektora z ciekawosci wrocilam po jeszcze jeden dla Oleski i co? Wzielam ostatni i do tej pory trudno jest go dostac.







Korektor przychodzi do nas z mala kredka,ktora nie jest dobra. Jak na kolor "light" dla mnie wyglada zbyt pomaranczowo. Trudno sie z nia pracuje,ale skubana tez kryje. Nie uzywam jej jednak,wole sam korektor.







W tubce dostajemy,az 20 ml co starczy nam na dlugo. Wiem tez,ze dziewczyny probowaly go jako podklad,ale dla mnie to zbyt mocne krycie. Sama sprobowalam i wygladalam jakbym strzelila sobie 5 ml podkladu na buzie.
Uzywam go do zakrycia moich cieni pod oczami, czerwonych zabarwien na buzi i blizn po tradziku,ktorych w sumie nie mam duzo. 
Na samym poczatku aplikowalam korektor prosto z tubki na miejsca,w ktorych potrzebowalam mocnego krycia, nastepnie blendowalam wszystko puchaczem.
Natomiast od pewnego czasu uzywam pedzla typu maly Skunks od Sam (pixiwoo) i przy tym zostane.
O wiele latwiej sie blenduje,a efekt jest bardziej naturalny.







Korektor ma dosc gesta konsystencje. Jezeli ktos ma glebokie zmarszczki pod oczami bedzie musial zmieszac go z np zelem pod oczy.
Nie jest to dla mnie wielki problem,bo i tak codziennie aplikuje krem czy zel.
Mocny pigment sprawia,ze dwie male kropki wystarcza nam w zupelnosci.
Nigdy nie musze go poprawiac.
Nie gubi pigmentu,nie roluje sie(tak jak napisalam wczesniej musimy uzyc go z zelem),nie zbiera sie w zmarszczkach. 
W moim przypadku (tlusta cera) musze go przypudrowac.

Czasem nakldam go na nos,a w zasadzie w kacikach i na lewy policzek pod ktorym mam popekana naczynka. Nie uwidacznia porow. Wrecz przeciwnie,pieknie je maskuje.




A teraz TEST na krycie:

1) Jest tattoo? No jest..


2) Po aplikacji korektora-  NIE MA :)



Moj KWC :)

22 comments:

  1. z tym tatuażem to mnie wbiło w fotel! super!

    ReplyDelete
  2. Rewelacyjny jest ten korektor, przydałby mi się na moje straszne cienie pod oczami :P

    ReplyDelete
  3. ostatnio właśnie chciałam upolować go na ebay,ale kurcze... przesyłka jest droga... :( Ale wyślę po niego koleżankę, która wybiera się do US na wakacyjny camp ^^ Bejbe, dzięki za wieść o tym korektorze! ;) ;*

    ReplyDelete
  4. Zostałaś przeze mnie oTAGowana :)
    http://recenzjekosmetyczne.blogspot.com/2011/05/moje-ulubione-produkty-czyli-tag-10.html


    A krycie tego korektora jest nieziemskie !

    ReplyDelete
  5. Haha, rewelacyjny test! No widać, że korektor działa! :D

    ReplyDelete
  6. Widziałam ten filmik, wydaje mi się że się liczy ;D Jak uważasz ;)

    ReplyDelete
  7. Korektor rewelacyjny bez dwóch zdań :)

    ReplyDelete
  8. Wielka szkoda że u nas nie ma tej firmy, bo podobno wiele kosmetyków mają świetnych

    ReplyDelete
  9. Ja chcę ten korektor!! I na pędzle też się czaję, żeby coś od Sam wypróbować :D

    ReplyDelete
  10. sUPER krycie
    Świetny artykuł . rzetelny !
    http://stylefashion-annia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. uuuu przydałby mi się taki :O ale nie wiem czy kolor by mi pod pasował ;/

    ReplyDelete
  12. szkoda,że nie mam kogo prosić o zakup
    bo wydaje się być bardzo dobry :)

    ReplyDelete
  13. Przydalby mi sie taki, znalazlam na jakiejs stronie za 6$ ale jest teraz out of stock:( mozna go gdzies jeszcze kupic?

    ReplyDelete
  14. Troche taki Dermacol w slicznym opakowaniu i z dobrym managmentem i wieksza cena ;)

    ReplyDelete
  15. korektor idealny *.* tylko szkoda, że w polsce go dostać nie można :/

    ReplyDelete
  16. Mam identyczny, jakimś cudem dorwałam na allegro ;O

    ReplyDelete
  17. Witam też mi się podoba ten korektor ale nigdzie go nie mogę dorwać :-( Pomóżcie

    ReplyDelete