Friday, March 2, 2012

Nowosci Hakuro- H56,H14,H61 i H74

Hellouuu:)

Dzisiaj troszke o pedzlach,na dodatek polskich i latwo dostepnych dla wiekszosc z Was.
Dwa dni temu odebralam kilka nowych pedzli firmy Hakuro,ktore prezentuja sie tak:
Chcialabym tylko zaznaczyc,ze nie bede pisac do czego pedzle sa przeznaczone wg producenta,poniewaz mysle,ze kazda z nas ma inne odczucia,wzgledem uzytkowania danego pedzla,ale wspomne moze o tym,do czego ja bede ich uzywac.
Choc mysle,ze moze sie to jeszcze zmienic podczas testowania-recenzja pojawi sie pewnie za miesiac,albo dwa-pamietajmy,ze sa to moje pierwsze wrazenia:)




H56- Wieksze jajko, geste wlosie,ale nie jest zbite jak w przypadku flat topow.
Od miesiecy uzywam jajka z firmy Real Techniques i jestem nim oczarowana.
Juz na wstepie moge Wam powiedziec,ze H56 jest duzo mniejszy od Real Techniques Blush Brush,ale wlosie jest przyjemniejsze.
Mimo tego,ze pedzel jest wiekszy od jego brata,o ktorym napisze Wam zaraz,to planuje uzywac go do nakladania rozu.
Wlosie syntetyczne.
19cm dlugosci.
Cena: 44zlote

H14- mniejsza wersja H56 (moim zdaniem zastepca H13).  Rowniez przypomina jajko i moze sie sprawdzic w nakladaniu rozu (jesli ktos lubi mniejsze pedzle),rozswietlacza czy do konturowania.
Jest bardzo delikatny i miekki.
Wlosie syntetyczne.
18.5cm dlugosci.
Cena: 33 zlote

Zauwazylam,ze oba pedzle sa bardzo dobrze wyprofilowane co moze ulatwic aplikacje kosmetykow o wysokiej pigmentacji.






H74-pedzel do nakladania cieni w zalamanie,albo blendowania. Jest dosc dlugi,waski,troche sztywny i lekko zbity u nasady,natomiast koniec pedzla jest miekki.
Osobiscie lubie takie pedzle do wprowadzania cienia w zalamanie,a do blendowania preferuje puchacze.
Dobrze przyciety.
Jedyny minus to to,ze pedzel jest zrobiony z wlosia naturalnego. 
Staram sie nie uzywac takich pedzli i powoli "wywalam" je z mojej kosmetyczki.
18cm dlugosci
Cena: 22 zlote

Dla porownania zdjecia z H79.



H61- srednia wersja kociego jezyka. Pedzel jest nieco sztywniejszy od tych do nakladania zwyklych cieni,co swietnie sprawdza sie przy nakladania (wklepywaniu) cieni z brokatem,mineralnych i kremowych.
Wlosie syntetyczne dobrze lapie osypujace sie cienie i trzyma je,az do momentu naniesienia na powieke-zobaczymy,czy z tym pedzlem bedzie tak samo:)
Kolejnym zastosowaniem moze byc korektor czy baza - ja jednak wole palce, lub innego rodzaju pedzle.
Wlosie jest bardzo elastyczne i plaskie.
16.5cm dlugosci.
Cena: 15 zlotych



Wpisalyscie cos na swoja kosmetyczna liste? ;)

57 comments:

  1. zamówiłam wszystkie poza tym do korektora :)

    ReplyDelete
  2. Chyba tylko H14, bo z H13 jakoś wielce się nie polubiłam. Poza tym gubi włosie i jest kiepsko wyprofilowane.

    ReplyDelete
  3. Co najmniej 3 pędzle pokazane na Twoim poście znajdują się na mojej wish liście ;)) Muszę tylko przylecieć do PL, żeby je upolować (a to już za 3 tyg! :D). Niech Ci dobrze służą i nie linieją ! ;))

    ps. chciałam tylko dodać, że jestem zakochana w MACzku od Ciebie :D Zbieram się w sobie, żeby z miejsca wrzucić makijaż nim zrobiony i konkretniejsze swtache. Gracias!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak?:) to ciesze sie,ze tak Ci sie spodobal:)

      Delete
    2. Poważka, szukałam czegoś ciemniejszego, o mocnym kolorze (najlepiej szarego i fioletu) i MAC jest jak znalazł ! Spadłaś mi z nieba z tą wymianką :D

      Delete
    3. Oui, bardzo podoba mi się to ich migotanie i intensywność po nałożeniu na mokro. Szkoda, że tak mało mam okazji by ich używać ;)

      Delete
    4. Jak chcesz to moge zorganizowac ze 36 imprez w tym tygodniu-wpadaj:)

      Delete
  4. Pędzle do różu prezentują się świetnie:)

    ReplyDelete
  5. I kolejne pędzle w Twojej kolekcji :D
    Ja teraz jestem na etapie ochów i achów na EcoTools.
    Czekam na zamówionego wielgusa do bronzera.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nie zbieram pedzli,ja je uzywam:)

      Delete
  6. ja koniecznie chce te dwa jajeczka! :):):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I teraz baby nawet beda mialy jajka:PP

      Delete
    2. hahahahhahahhahahahhaha no nie moge hahahahahahahhahahha

      Delete
  7. Zainteresował mnie ten H56 :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jajko jest przyjemne,ciekawe jak sie spisze:)

      Delete
  8. ja na dniach musze zamowic wreszcie h51!

    ReplyDelete
  9. ja lubie pedzle Hakuro i chetnie zamowilabym pare ale oni na stronie nie maja platnosci paypalem... tylko przelewem i zeby bylo weselej cena tylko w zlotych, wiec nie mam pojecia jak mam ja przeliczyc... wiec sie zniechecilam :/

    a pedzelki takie cacy... ehhhh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sroka,a czy probowalas allegro,albo sklep ladymakeup?

      Delete
    2. na all mam alergie, nie korzystam... ale juz sie dogadalam z jedna z moich dealerek, na handel wymienny hehe...

      co nie zmienia faktu, ze wolalabym spokojnie kupic w sklepie online ale to nie jest takie latwe na stronach z pl :]

      Delete
    3. Pisalam do Pani Dominki o tym,ze fajnie by bylo,gdyby pojawila sie opcja dla nas,dla osob zyjacych poza krajem. Moze kiedys to sie rozwinie:)
      Maestro wysyla za granice,ale ceny maja takie,ze smiac mi sie chcialo:P

      Delete
    4. za przesylke Hakuro tez sobie liczy ale to ok, na szczescie ja mam blizej, wiec kwota nie powala... ale dlaczego nie maja platnosci paypalem, tego nie rozumiem :] ... bo ta opcja co maja, to po prostu niewypal :P

      Delete
    5. ja tez pisalam do Hakuro z prosba o paypal....ulatwiloby to sprawe platnosci z naszej strony/tych z poza granic.
      A tak musze kombinowac...pfff...

      przesylka tez nie jest az tak mala, mozna byloby miec kolejny pedzelek...ale jak trzeba...to trzeba placic :D

      Delete
    6. Moze sie to zmieni:) Swoja droga to maestro chcieli chyba $40 za wysylke:D

      Delete
  10. Dlaczego nie używasz pędzli z włosia naturalnego? Chodzi o pochodzenie ?

    ReplyDelete
  11. Ja cały czas testuje moje sigmy :)))) i chwilowo inne mnie nie kuszą na szczęście :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja wrazenia? naogladalam sie tyle filmikow i 99% dziewczyn nie bylo zadowolonych.

      Delete
    2. Nie wiem dlaczego? Ja ze swojego zestawu jestem bardzo zadowolona!! wręcz zaczynam go kochać i to coraz bardziej. Przynajmniej większość z pędzli.
      Niestety nie mam porównania ze zwykłą sigmą, nawet zastanawiam się czy nie zamówić na próbę, ale to już chyba by była przesada, co??

      Delete
    3. Wiele dziewczyn mowilo,ze sa tej samej jakosci co zwykle zestawy tylko roznia zlota oprawa,ale nie wiem czy jest to prawda,bo sama ich nie mialam:)

      Delete
  12. fajne te skunksiki :) na szczęście mam dużo i pędzli i chyba mi starczy :D

    ReplyDelete
  13. mam zamiar sobie sprawic hakurki myslę, że fajne pedzle w rozsądnej cenie:) Twoje ywgladaja bardzo kuszaca i jajeczko bardzo by mi si eprzydalo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cena jest kuszaca tym bardziej,ze druga seria pedzli zostala nieco zmieniona i jak kiedys nie bylam zadowolona z jakosci samego pedzla-klej nie trzymal,ale wlosie bylo miekkie,tak teraz podjaralam sie troszku:P

      Delete
  14. O jaaaaaaaaaaaa. Kusisz. Ja bym najchętniej z Hakuro zamówiła wszystko (poza tymi co już mam hehe). Te do twarzy wyglądają trochę jak pędzle Real Techniques. Czekam na recenzję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokladnie tak-duze jajko jest bardzo podobne:)

      Delete
  15. h56 i h14 odkrylam wczoraj jak pojawily sie na fb u hakuro zdjecia - wygladaja fantastycznie - niedlugo bedzie Matki Boskiej Pieniężnej [czytaj wyplata] to trzeba bedzie zrobic zamowienie! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pedzle sa ciekawe i chyba nie ma jeszcze takich na polskim rynku :)

      Delete
  16. Może skuszę się na H14, skoro jest odpowiednikiem H13, który podobno namiętnie gubi włosie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przypomina mi h13,ale jakosc jest o wiele lepsza:)

      Delete
    2. A ten H14 będzie się nadawał do nakładania słabo napigmentowanego różu w kamieniu? Bo czytałam że te o mocnej pigmentacji dobrze nakłada, ale ja mam ciężką łapę, więc kupuję róże słabiej napigmentowane ;)

      Delete
  17. Mam H13,ale strasznie gubi włosi,łamią się i raczej zastąpie go tym prezentowanym przez Ciebie H14, ten pędzelek do cieni sypkich też super:-)

    ReplyDelete
  18. Ja chce skompletowac sobie zestaw pedzli do codziennego makijazu
    jednak narazie nie mam pomyslu co wybrac :(
    byc moze skusze sie na jakis pedzelek opisany przez ciebie

    ReplyDelete
  19. Nie rób mi ochoty na nowe pędzle :P

    ReplyDelete
  20. Chętnie bym zamówiła z Twojego sklepu pędzle ecotools, ale miałabym jedną małą prośbę:) Mianowicie czy dałoby się dołożyć do zamówienia: http://www.iherb.com/EcoTools-Beautiful-Expressions-Kabuki-Set-Limited-Edition-4-Piece-Set/39229?at=0

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zamowilabym,ale nie mam wystarczajaco duzego zamowienia,zeby wysylka byla darmowa

      Delete
    2. A gdy będziesz miała i pędzle będą jeszcze dostępne to mogę liczyć że dasz mi jakiś znak:)? Zamówiłabym sobie sama ale nie mam karty kredytowej:(

      Delete
  21. No ciekawie sie zapowiadaja te pędzelki:) mam juz kilka w swojej kolekcji z hakuro i jestem zadowolona. Jednak jedem do blendowania mam z włosia naturalnego i jest tragiczny....:)

    ReplyDelete
  22. Ja czekam właśnie na paczkę z pierwszymi pędzlami z tej firmy. Mam nadzieję, że szybko przyjdzie :)

    ReplyDelete
  23. Szkoda,że Hakuro nie zrobił "skunksika" od razu bym go kupiła:)

    ReplyDelete
  24. Hej, Planuję zrobić zakupy od Xbebe18 :) jestem z Wrocławia, ale też mam darmową przesyłkę (z firmy :P ) więc jakby ktoś byłby zainteresowany wspólnym zamówieniem byłoby super (do podziału jedynie koszt wysyłki ze stanow do polski), moj mail: olszewianka@op.pl, telefon 500286096
    Karolina

    ReplyDelete
  25. Oj chciałabym takie pędzle chciała;/ Ale WishList pomału pęka w szwach;/ Trzeba przeczekać:D

    ReplyDelete
  26. Zamówiłam ostatnio H74, ale zamierzam go używać do blendowania (w załamanie powieki lubię nakładać cień kulką rosyjskiej marki Riv Gosh). Myślę, że H74 może się u mnie sprawdzić w takich zadaniach, bo mam dość małą powiekę. Mam już w swojej kolekcji H60, więc H61 na razie przynajmniej sobie daruję. Ale kusi mnie H14 od jakiegoś czasu - czaję się właśnie na jakieś dobre pędzelki do konturowania, bo na razie mam w swojej kolekcji z tego typu pędzli tylko drogeryjne, z których zrobiły się już niezłe szroty :P Pędzelki z Hakuro mam od niedawna, niektóre użyję pierwszy raz dopiero jak wrócę do Polski (za 3 tygodnie) i zobaczymy jak się będą sprawować. Jak będę zadowolona, to do konturowania pewnie też zakupię Hakuro, jak nie to postawię pewnie na Maestro, ale Hakuro zdaje się mieć ciekawszą ofertę póki co.

    ReplyDelete
  27. Szkoda, że dopiero dzisiaj trafiłam na Twój blog, jakiś czas temu zamawiałam pędzle z Hakuro i wybór padł na H14 ale teraz żałuję, że nie zdecydowałam się na H56. Większe jajeczko wydaje się fajniejsze i praktyczniejsze niż jego mniejszy odpowiednik.
    Pozdrawiam A.

    ReplyDelete