Saturday, April 21, 2012

Plazowy niezbednik :)

Ja wiem,ze w Polsce pogoda moze nie wskazywac na pakowanie sie na plaze i przykro mi z tego powodu,ale ja od kilku dni jestem chodzaca/spocona swinka! Ponad 30 stopniowe upaly spowodowaly wczesniejsze wypady na plaze,stad tez post o moim niezbedniku plazowym :)

Oprocz calego arsenalu zaczynajac od telefonu,iPada,cwiczen(zaliczeniowych),aparatu,kamery,sluchawek,kabli,pilotow,anten, telewizorow, na plaze zabieram rowniez to:  


1)Dwa filtry do ciala w spray'u jeden dla dzieci-30,a drugi 80 (nie zalapal sie na zdjecie) i co? Jestem spieczona jak raczek. 
2)Dwa filtry(jeden moj,drugi mamy) do twarzy,ktorych nie uzylam - zapomnialam,ze chcialam testowac Urbaniasty filtr

3) Chusteczki do nosa

4) Karty do grania

5) Puder z MAC,ktory sprawdzal sie jako lusterko

6) Kosmetyczka,a w niej:
- Suchy szampon 
- zel antybakteryjny
- czysty zel do brwi
- Urbaniasty filtr do twarzy
- spinka
- Urban Decay De slick spray,BOMBA (recenzja juz niedlugo)
- mazidla do ust: sugar, carmex, Loreal Balm
-probka mleczka do ciala z L'Occitane
-wkladka



7) "piterek" z kluczami,a w nim:
-klucze od domu,
- $20 (nigdy wiecej przy sobie nie nosze na plazy)
- prawko
- Karta kredytowa z Hello Kitty - no co?! innych nie mieli!:P


8)Chusteczki Josie Maran-sa swietne,to moje drugie opakowanie,ale nie wiem czy skusze sie na wiecej (w normalnej cenie).
Pachna cytrusowo,maja ciekawy sklad, moja skora nie klei sie po nich,a przede wszystkim odswiezaja.
Maly % z ich zakupu wedruje do fundacji opiekujacej sie misiami ;))


9) Lekka ksiazka- beznadziejna zreszta.. zaczynam ja juz 348034 raz,a nigdy nie koncze :)


10) Picie, DUZO PICIA


Wczorajsze wagary: 



Aha,zapomnialam Was powiadomic- Fifi strzelil sobie trwala:D


70 comments:

  1. Fifulec! Woda! Słońce! Ciotka szykuj koc, bo lecę Do Ciebie na wygrzewanie tyłeczka :D
    btw- gdzie plazowy niezbędnik w postaci zimnego kefiru?! :))

    ReplyDelete
  2. Super niezbędnik, moja córa z chęcią by ci zabrała kartę, nie żeby dla kasy tylko dla wizerunku Hello Kitty :)
    Niesamowity widok
    już nie mogę się doczekać urlopu, mam nadzieję na co najmniej taką pogodę jak ta u ciebie teraz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co Ty-ja pieniedzy w ogole nie mam:O

      Delete
    2. a to może brać w takim razie :)

      Delete
  3. No wiesz Ty co... u nas pogoda do dupy za przeproszeniem, łażę po domu i szczękam zębami z zimna, a Ty tu takie rzeczy pokazujesz? Zlituj się kobieto no... ;)

    ReplyDelete
  4. Super... Staly dostep do morza/ oceanu go jedna z rzeczy za ktorymi tesknie najbardziej. A u nas na szczescie idzie zima i robi sie chlodniej. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. No wlasnie:) u Was na odwrot jest:)

      Delete
  5. Tylko pozazdrościć. Ja jestem cały czas przygotowana tylko czekam, aż w Polsce słońce zaświeci i będzie jazda... znów będę "MURZYNKĄ" ;-)

    ReplyDelete
  6. hej paulinko kiedys na yt pokazaywalas jak zrobic piling skusilam sie i jest boski czy ty tez nadal go stosujesz a moze masz jakies nowe porady dotyczac erobienia domowyhc kosmetykow ? ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalej go uzywam:) czasem zdradzam z cytrusowym,ale wracam:)

      Delete
  7. Ale Ci dobrze.... A u mnie chyba znowu będzie padać:( Zazdroszczę słoneczka ^^ Fryzura Funia ekstra - zdradź nazwisko fryzjera:D

    ReplyDelete
  8. zazdroszczę ci tych upałów :)

    ReplyDelete
  9. Jaki ładny ręcznik :). Zazdroszczę... Też posiedziałabym na plaży. Ja coś nie mogłam przeczytać Plotkary, skończyłam chyba na 3 części i stwierdziłam, że to tak durna książka, że aż przykro tracić na nią czas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No wlasnie,chyba okladka mi sie tylko spodobala:D

      Delete
  10. U nas też ciepło ale nie aż tak :D Ale dzisiaj nie zakładam kurtki a co mi tam :D
    Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe,bez kurtki to ja juz smigalam w grudniu:P

      Delete
  11. Fifi jest boski!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  12. ojej jak ja ci zazdroszczę!!:)

    ReplyDelete
  13. Słońce ;( Ja chcieć taką pogodę ;)
    Swoją drogą to duży twój niezbędnik.
    kasiula18s

    ReplyDelete
  14. Ale piękne wagary!
    Cudowna pogoda, zazdroszczę.
    Odpoczywaj słoneczko! ;*

    ReplyDelete
  15. Cudna pogoda :) i niezbędnik-tylko pozazdrościć ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  16. Aaaa, ja na pogodę nie narzekam, dwa dni z rzędu miałam około 20 stopni <3 Choć to nie upał - jestem zadowolona :) Dzisiaj też pięknie słoneczko mi przygrzewa i mimo iż siedzę w pracy, to drzwi mam otwarte na oścież i wdycham świeże powietrze. Bardzo pozytywnie mnie to nastraja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo to super pogoda:) taka wlasnie lubie,a nie upaly po 40:(

      Delete
  17. Jak ja chce nad wode... moze majowka u nas bedzie ladna :D to sie gdzies wybiore

    ReplyDelete
  18. ta karta kredytowa Cię odmładza :P
    Ale Fufuniulek słodki, siedzi sam w domku jak sie Pancia opala :) on nie lubi gorąca ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie lubi-chowa sie w domu w cieniu:)

      Delete
  19. jak ja bym chciał taką pogodę, naprawdę zazdroszczę pogody i widoków :D
    a tak wgl superekwipunek bierzesz na plażę mam na myśli telewizor ;P HAHAHA

    POZDRAWIAM
    http://fashionismypassio.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Witaj Exbebetko. KArta kredytowa to wymiatacz - chętnie bym ją przytuliła. A te loczki Fuńka dodają mu klasy, ale czy nie będzie mu teraz gorąco przy takich upałach? :P
    Pozdrowionka:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe no bedzie chyba:) nie pomyslelismy o tym:D

      Delete
  21. poczekaj ty :D jak u mnie bedzie taka pogoda to tez poleze sobie z calym arsenalem :D

    ReplyDelete
  22. Pozazdrościć pogody :-) Ślicznego masz tego kociaka :) A co do książki - przeczytałam wszystkie części i nie narzekam :P Ale to już zależy, kto co lubi czytać i jakie ma zainteresowania :-)
    Pozdrawiam serdecznie i miłego opalaniaaaa :P

    ReplyDelete
  23. takie plażowanie to ja rozumiem :D:D

    ReplyDelete
  24. Ale Ci zazdroszczę :-) U nas pogoda nie może się wyklarować. Prześlij nam trochę słoneczka :-) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  25. Aaaa ale Ci zazdroszcze:)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  26. Końcówka mnie powaliła :D Kocham Twojego kota <:
    Ja za tydzień lecę na plaże, niezbędnik mi się przyda (;

    ReplyDelete
  27. kobieto ajhejtju! :D normalnie nie wiesz ile bym dała żeby móc sobie poleżeć tak na plaży:D w Szczecinie aktualnie pada deszcz i nawet na spacer wyjść nie mogę! :( za tydzień w planach morze i jak pogoda nie dopisze to szlag mnie jasny trafi :D aaaaaaaaa kocham plażę!

    ReplyDelete
  28. u nas to jeszcze chyba długa droga do plażowania ach dobra rzecz pomarzyć :) i na całe szczęście u nas słońce nie jest aż tak ostre i ja np nie potrzebuje aż tak wysokich filtrów - trochę zdrowiej :)

    ReplyDelete
  29. Udanego plażowania! Pojedyńczo pakowane wkładki mogą wydawać się burżujstwem, ale to taki wygodny patent jest ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myslisz? toz to takie normalne jest:D

      Delete
  30. Fifiemu we wszystkim do pyszczka ;D

    ReplyDelete
  31. Nic innego tylko zazdrość mnie zżera :P

    ReplyDelete
  32. toz to znecanie sie normalnie! u nas za oknem tak beznajdziejnie, a u Ciebie taaaakie widoki! juz nawet moglabym sie spalic na tym sloncu ;pp

    ReplyDelete
  33. Ależ Ci zazdroszczę tej pogody, tych widoków i w ogóle Kaliforni! :)
    A co do Fifiego to jest prze słodki!
    Pozdrawiam. :))

    ReplyDelete
  34. No nie ładnie mi tak robić smaka na plażowanie! Woda jaka czyściutka.. cudowności :)

    ReplyDelete
  35. aj jak ja bym chciała takie wagary:) sporo tych rzeczy bierzesz na plaże;)

    ReplyDelete
  36. śniłaś mi się! Mimo że Ci powiedziałam że nie piję stwierdziłaś że Ty soczków nie pijesz i przyszłaś do mojego domciu z 0,7 Wyborowej :P i mi mówiłaś że masz pół rocznego owczarka niemieckiego. A co z kicią!? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no co Ty mowisz? :D ciagle mnie z wodka ktos widzi:D

      Delete
  37. A kapelusz, pareo, parasol? :D No gdzie?! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciii,juz nie chcialam pisac,ze mam wiecej:P

      Delete
  38. Świetny post! Pozdrowienia z różnorodnie pogodowo warszawy! :)

    ReplyDelete
  39. Ajjj jak ja Ci zazdroszcze upału, plazy, wody, słonca :P

    Pozdrawiam.
    little-black-diamond.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. filtr 80? szkoda ze nie załapał sie na zdjecie :( jade na wakacje i szukam wlasnie czegos takiego - mogłabyś podać nazwe? pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.drugstore.com/products/prod.asp?pid=248053&catid=274389&aid=338666&aparam=248053

      to jest ten :)

      Delete